BLOG

El bloc de la
telefonia intel·ligent

Comunicacions
en el núvol

El mercat d’UCaaS arribarà als 96.000 milions de dòlars el 2023

Segons un informe elaborat per Global Market Insights, Inc., es preveu que la creixent demanda en el sector empresarial impulsi el mercat d’UCaaS fins el 2023. Aquest creixement es pot atribuir a la capacitat de la tecnologia per oferir serveis de comunicació en temps real necessaris per a les operacions comercials. Es prediu que aquesta […]

11/01/2018 07:01

Oficina
Intel·ligent

10 tendències emergents en el lloc de treball

10 tendències emergents en el lloc de treball

El lloc de treball del futur està arribant ara. Els canvis en la tecnologia, la cultura i l’economia estan tenint un gran impacte en la forma en què les persones treballen a tot el món. Aquests canvis han afectat tant a la forma en què els empleats es relacionen entre ells com a les eines […]

18/01/2018 07:01

Contact center
Intel·ligent

Les 6 millors pràctiques en l’atenció omnicanal al client

Les 6 millors pràctiques en l’atenció omnicanal al client

La forma en què les empreses gestionen el servei d’atenció al client ha canviat dràsticament en els últims anys. Fa més d’una dècada, només hi havia dues formes de contactar amb una companyia: per telèfon o per fax. No obstant, actualment existeixen múltiples eines online de contacte: email, xat online, SMS o xarxes socials, entre […]

16/01/2018 07:01

Subscriu-te a les notícies de Comunicacions en el Núvol

Escriu un email vàlid.
TOTES LES NOTÍCIES DE COMUNICACIONS EN EL NÚVOL

Subscriu-te a les notícies de Oficina Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
TOTES LES NOTÍCIES D'OFICINA INTEL·LIGENT

Subscriu-te a les notícies de Contact Center Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
TOTES LES NOTÍCIES DE CONTACT CENTER INTEL·LIGENT