BLOG

El bloc de la
telefonia intel·ligent

Comunicacions
en el núvol

El mercat dels contact center al núvol arribarà als 20,93 bilions de dòlars el 2022

El mercat dels contact center al núvol arribarà als 20,93 bilions de dòlars el 2022

Segons el nou informe d’investigació “Cloud-Based Contact Center Market Global Forecast to 2022″, publicat per MarketsandMarkets™, el mercat dels contact center basats en el núvol creixerà de 6,80 bilions de dòlars el 2017 a 20,93 bilions de dòlars el 2022, i tindrà una taxa de creixement anual composta del 25,2% durant el període analitzat. Una […]

03/04/2018 08:04

Oficina
Intel·ligent

5 formes de millorar l’estratègia de gestió de la mobilitat empresarial

5 formes de millorar l’estratègia de gestió de la mobilitat empresarial

La força de treball mòbil global augmentarà a 1,87 bilions de persones pel 2022, el que representa el 42,5% de tota la força de treball mundial, segons RCR Wireless. A mesura que la força de treball principal es transforma en una força de treball mòbil, les empreses busquen formes de fer la transició a una […]

17/04/2018 08:04

Contact center
Intel·ligent

Voicebots, l’atenció al client de l’era millennial

Voicebots, l’atenció al client de l’era millennial

Són les 3 de la matinada, estem en un aeroport a milers de quilòmetres de casa i hem perdut el vol de la transferència. Truquem al número de telèfon d’atenció al client de la nostra aerolínia i conversem amb un agent que ja coneix el nostre problema, ens respon amb eficàcia i empatia, ens dóna […]

19/04/2018 08:04

Subscriu-te a les notícies de Comunicacions en el Núvol

Escriu un email vàlid.
TOTES LES NOTÍCIES DE COMUNICACIONS EN EL NÚVOL

Subscriu-te a les notícies de Oficina Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
TOTES LES NOTÍCIES D'OFICINA INTEL·LIGENT

Subscriu-te a les notícies de Contact Center Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
TOTES LES NOTÍCIES DE CONTACT CENTER INTEL·LIGENT