BLOG

El bloc de la
telefonia intel·ligent

Comunicacions
en el núvol

El mercat de SIP Trunk arribarà als 53 milions de dòlars el 2021

El mercat de SIP Trunk arribarà als 53 milions de dòlars el 2021

Segons un informe d’IHS Markit, el mercat de SIP Trunk està creixent en totes les regions del món, tot i que destaca Amèrica del Nord amb un 59% del mercat. Així, el mercat de SIP Trunk és dominant a Amèrica del Nord pels serveis de connectivitat de veu i en d’altres regions geogràfiques gaudeix d’una […]

05/07/2018 09:07

Oficina
Intel·ligent

7 aspectes a tenir en compte per escollir una centraleta virtual

7 aspectes a tenir en compte per escollir una centraleta virtual

Les centraletes virtuals s’han convertit en la millor alternativa per gestionar les trucades telefòniques de les empreses de forma professional, ja que no només suposen un estalvi, sinó que també permeten oferir als clients un servei personalitzat 24/7/365, millorar l’eficiència dels empleats i la comunicació entre les diverses seus d’una companyia. La fórmula més senzilla […]

12/07/2018 09:07

Contact center
Intel·ligent

El sector del contact center segueix creixent a Espanya

El sector del contact center segueix creixent a Espanya

Segons l’informe “Estudi de Mercat sobre la Situació del Contact Center el 2017” de l’Associació CEX (Associació de Companyies d’Experiència amb Clients), el sector del contact center segueix creixent al nostre país. Així mateix, l’estudi reflecteix la major professionalització que es viu en els serveis d’atenció al client oferts pels call center de les empreses, […]

19/07/2018 10:07

Subscriu-te a les notícies de Comunicacions en el Núvol

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari i l'enviament de comunicacions comercials. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic lopd@masvoz.es . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES DE COMUNICACIONS EN EL NÚVOL

Subscriu-te a les notícies de Oficina Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari i l'enviament de comunicacions comercials. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic lopd@masvoz.es . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES D'OFICINA INTEL·LIGENT

Subscriu-te a les notícies de Contact Center Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari i l'enviament de comunicacions comercials. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic lopd@masvoz.es . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES DE CONTACT CENTER INTEL·LIGENT