BLOG

El bloc de la
telefonia intel·ligent

Comunicacions
en el núvol

5 aspectes destacats de les solucions en el núvol per a les empreses durant la COVID-19

5 aspectes destacats de les solucions en el núvol per a les empreses durant la COVID-19

En aquesta situació sense precedents, les empreses s’enfronten a la perspectiva de la transició de part o la totalitat de la seva força laboral al teletreball i el tancament de les seves oficines físiques per ajudar a controlar la pandèmia. Abans de la COVID-19, les comunicacions en el núvol havien vist una adopció generalitzada, amb […]

20/04/2020 08:04

Oficina
Intel·ligent

Com mantenir el compromís dels empleats treballant a distància?

Com mantenir el compromís dels empleats treballant a distància?

No hi ha dubte que el coronavirus (COVID-19) ha canviat dràsticament el panorama empresarial. Per a moltes empreses, això ha significat que s’hagin tingut d’adaptar al treball remot, fent pivotar les seves operacions en línia i aprenent ràpidament noves formes per a què els empleats es connectessin entre si. La tecnologia ha facilitat més que […]

19/05/2020 07:05

Contact center
Intel·ligent

Call centers i companyies d’assegurances: quins canvis hem vist degut a la COVID-19?

Call centers i companyies d’assegurances: quins canvis hem vist degut a la COVID-19?

El sector de les assegurances és un negoci altament complex que involucra múltiples processos per administrar pòlisses existents, fixar i vendre nous negocis, renovar pòlisses, atendre consultes de clients i processar reclamacions. A aquesta complexitat s’afegeix la interacció altament intricada entre les asseguradores i les seves xarxes externes: per exemple, corredors i agents. No és […]

28/05/2020 08:05

Subscriu-te a les notícies de Comunicacions en el Núvol

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic [email protected] . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES DE COMUNICACIONS EN EL NÚVOL

Subscriu-te a les notícies de Oficina Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic [email protected] . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES D'OFICINA INTEL·LIGENT

Subscriu-te a les notícies de Contact Center Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic [email protected] . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES DE CONTACT CENTER INTEL·LIGENT