BLOG

El bloc de la
telefonia intel·ligent

Comunicacions
en el núvol

6 beneficis d’usar un IVR en un call center

6 beneficis d’usar un IVR en un call center

Al llarg dels anys, l’IVR s’ha convertit en una peça fonamental de tecnologia en molts centres d’atenció al client. Segons una enquesta de TalkDesk, el seu ús està creixent any rere any. De fet, l’augment de les empreses que implementen sistemes IVR és probable que sigui degut als molts beneficis que aporten a l’experiència del […]

10/02/2020 19:02

Oficina
Intel·ligent

Quin serà l’estat de la mobilitat empresarial el 2020?

Quin serà l’estat de la mobilitat empresarial el 2020?

A principis del 2020, les empreses continuen invertint en solucions de mobilitat empresarial. Segons dades d’un estudi, el 57,53% dels enquestats augmentaran el pressupost per a noves solucions tecnològiques; el 32,88% mantindran les inversions; i el 9,59% disminuiran els diners invertits el 2019. Els analistes de dades suggereixen que la tecnologia i la despesa en […]

29/01/2020 18:01

Contact center
Intel·ligent

8 passos per millorar el compromís en el call center

8 passos per millorar el compromís en el call center

Segons un estudi, aproximadament a la meitat dels usuaris els hi agradaria que els contact center els hi proporcionaran una atenció telefònica de major qualitat, augmentant així la satisfacció del client. La millora de la satisfacció de l’usuari està directament relacionada amb els agents. Per això, les empreses han de realitzar activitats que millorin la […]

12/02/2020 10:02

Subscriu-te a les notícies de Comunicacions en el Núvol

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic lopd@masvoz.es . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES DE COMUNICACIONS EN EL NÚVOL

Subscriu-te a les notícies de Oficina Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic lopd@masvoz.es . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES D'OFICINA INTEL·LIGENT

Subscriu-te a les notícies de Contact Center Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic lopd@masvoz.es . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES DE CONTACT CENTER INTEL·LIGENT