BLOG

El bloc de la
telefonia intel·ligent

Comunicacions
en el núvol

5 tendències de tecnologia en el núvol que afectaran a les empreses el 2019

5 tendències de tecnologia en el núvol que afectaran a les empreses el 2019

En els últims 5 anys, els serveis en el núvol s’han convertit en un element imprescindible en les organitzacions. Les solucions basades en el núvol ja dominen els mercats de les grans empreses, cobrint gairebé totes les seves funcions, i també estan guanyant terreny ràpidament en l’àmbit de les petites i mitjanes empreses. Segons la […]

31/01/2019 08:01

Oficina
Intel·ligent

Què és un agent d’un call center virtual?

Què és un agent d’un call center virtual?

A primera vista, el terme “agent de call center virtual” podria ser quelcom semblant a Siri, un sistema de reconeixement per veu, ajudant als usuaris en el seu dia a dia a solventar certs problemes o realitzar consultes senzilles. Llavors, què és un agent de call center virtual? És un bot? Un producte desenvolupat en […]

14/02/2019 09:02

Contact center
Intel·ligent

4 tips per millorar l’experiència d’usuari en un call center

4 tips per millorar l’experiència d’usuari en un call center

Millorar els processos d’un call center pot resultar complex, però els resultats sempre valdran la pena. Per això, és necessària la implementació d’algunes pràctiques mitjançant les que es podran veure canvis notables en el compromís dels seus agents amb els clients. 4 tips per millorar l’experiència d’usuari en un call center 1) Segmentar als client […]

12/02/2019 08:02

Subscriu-te a les notícies de Comunicacions en el Núvol

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic lopd@masvoz.es . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES DE COMUNICACIONS EN EL NÚVOL

Subscriu-te a les notícies de Oficina Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic lopd@masvoz.es . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES D'OFICINA INTEL·LIGENT

Subscriu-te a les notícies de Contact Center Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic lopd@masvoz.es . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES DE CONTACT CENTER INTEL·LIGENT