BLOG

El bloc de la
telefonia intel·ligent

Comunicacions
en el núvol

El mercat de Centraletes Virtuals en el núvol arribarà als 20,83 mil milions de dòlars el 2023

El mercat de Centraletes Virtuals en el núvol arribarà als 20,83 mil milions de dòlars el 2023

Segons un estudi recent publicat a Telecom Reseller, una publicació líder de la indústria de les telecomunicacions, es pronostica que el mercat global per a les Centraletes Virtuals en el núvol continuarà amb un increment significatiu en els propers quatre anys, experimentant una taxa de creixement anual compost (CAGR, en les seves sigles en anglès) […]

21/10/2019 17:10

Oficina
Intel·ligent

Cap a on evolucionen els espais de treball dels call center?

Cap a on evolucionen els espais de treball dels call center?

Actualment, la força laboral exigeix un treball orientat a objectius, horaris flexibles, vies pel progrés professional establert per avançat i un equilibri entre la vida persona i laboral. Les empreses responen oferint opcions flexibles i invertint en tecnologies digitals per facilitar el teletreball. El disseny de l’oficina del call center també ha evolucionat: espais fluids, […]

24/09/2019 09:09

El futur de BYOD és CYOD

02/09/2019 19:09

Contact center
Intel·ligent

Quines són les cinc qualitats d’un bon Contact Center Manager?

Quines són les cinc qualitats d’un bon Contact Center Manager?

Si una empresa vol externalitzar els seus serveis del call center amb l’objectiu d’estalviar costos i millorar el rendiment, és important analitzar l’estructura de gestió del contact center del proveïdor: des del responsable superior fins els supervisors que tenen contacte diari i directe amb els agents. La majoria dels proveïdors de serveis de contact center […]

17/10/2019 09:10

Subscriu-te a les notícies de Comunicacions en el Núvol

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic lopd@masvoz.es . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES DE COMUNICACIONS EN EL NÚVOL

Subscriu-te a les notícies de Oficina Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic lopd@masvoz.es . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES D'OFICINA INTEL·LIGENT

Subscriu-te a les notícies de Contact Center Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic lopd@masvoz.es . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES DE CONTACT CENTER INTEL·LIGENT