Comunicacions
en el núvol

El mercat dels contact center al núvol assolirà els 44,86 mil milions de dòlars el 2025
El mercat dels contact center al núvol es va valorar en 13,67 mil milions de dòlars el 2019, i s’espera que arribi als 44,86 mil milions de dòlars el 2025, amb una taxa de creixement anual compost (CAGR) del 23,11% durant el període de pronòstic (2020-2025). Els call center heretats que operen amb tecnologies més […]
10 tecnologies de call center que han arribat per quedar-se
El mercat d’IVR arribarà als 5,54 mil milions de dòlars el 2023
Oficina
Intel·ligent

8 aspectes que hauran canviat a la tornada a l’oficina el 2021
Per alguns, aviat passarà un any des de l’últim cop que van posar un peu a l’oficina. A mida que la pandèmia de COVID-19 continua arrasant països, de vegades és difícil recordar els dies en què els empleats compartien un mateix espai. Però tot i que la línia de temps encara no està clara, les […]
Quina és la importància de la vessant humana del treball remot?
5 consells per augmentar la productivitat treballant des de casa
Contact center
Intel·ligent

5 claus per renovar la mentalitat dels agents de call center el 2021
Durant mesos, hemos vist innumerables “memes” burlant-se del 2020, tot en un esforç per restar importància a l’any que ha passat. I encara que la notícia d’una vacuna viable proporciona una llum molt necessària al final del túnel, portarà temps aconseguir un accés i immunitat generalitzats. Això vol dir que almenys els primers mesos del […]