BLOG

El bloc de la
telefonia intel·ligent

Comunicacions
en el núvol

Com aprofitar la Intel·ligència Artificial en el servei al client sense perdre el toc humà?

Com aprofitar la Intel·ligència Artificial en el servei al client sense perdre el toc humà?

Els clients tenen grans expectatives en relació al nivell de servei que exigeixen de les empreses. Si bé el Baròmetre de Servei al Client d’American Express va descobrir que els usuaris estan disposats a gastar fins a un 17% més en negocis amb un excel·lent servei al client, la principal raó per la qual la […]

19/10/2021 09:10

Oficina
Intel·ligent

10 consells per optimitzar la força de treball d’un agent remot

10 consells per optimitzar la força de treball d’un agent remot

Si bé treballar des de casa s’ha tornat cada cop més normal pels empleats de tot el món, ningú esperava que la tendència s’accelerés tan ràpidament i amb tan poc temps d’antelació. Afortunadament, existeixen moltes capacitats i estratègies innovadores d’optimització de la força laboral que es poden utilitzar per garantir la productivitat, fomentar un sentit […]

23/09/2021 17:09

Contact center
Intel·ligent

Per què la simplicitat als call center és important en una era més complexa

Per què la simplicitat als call center és important en una era més complexa

Tot just quan pensem que el nou món del treball híbrid i remot podria facilitar la vida dels empleats, diversos experts apunten a que potser ha generat noves complexitats. Si bé els agents tenen relació directa amb el poder complir amb les creixents expectatives dels clients, ara també estan dividits segons el lloc on volen […]

26/10/2021 09:10

Subscriu-te a les notícies de Comunicacions en el Núvol

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic [email protected] . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES DE COMUNICACIONS EN EL NÚVOL

Subscriu-te a les notícies de Oficina Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic [email protected] . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES D'OFICINA INTEL·LIGENT

Subscriu-te a les notícies de Contact Center Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic [email protected] . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES DE CONTACT CENTER INTEL·LIGENT