BLOG

El bloc de la
telefonia intel·ligent

Comunicacions
en el núvol

Per què implementar la Intel·ligència Artificial (IA) en un call center?

Per què implementar la Intel·ligència Artificial (IA) en un call center?

La Intel·ligència Artificial (IA) està transformant el servei al client i gairebé està començant. Els call center moderns utilitzen la IA per millorar l’experiència del client (CX), augmentar la participació i l’eficàcia dels agents i reduir els costos dels seus models operatius. La IA del call center s’ha incorporat a molts canals i tecnologies centrals. […]

22/03/2021 23:03

Oficina
Intel·ligent

Tres formes d’utilitzar la Intel·ligència Artificial per donar suport als agents remots

Tres formes d’utilitzar la Intel·ligència Artificial per donar suport als agents remots

La Intel·ligència Artificial (IA) del call center no es tracta només de substituir als agents de servei al clients amb bots per desenvolupar determinades tasques. La IA ajuda a transformar les experiències dels empleats i els clients, el que fa que les persones siguin més efectives a la seva feina. Quan s’utilitza als contact center, […]

06/04/2021 09:04

Contact center
Intel·ligent

8 capacitats d’un software de contact center que generen lleialtat en els clients

8 capacitats d’un software de contact center que generen lleialtat en els clients

Moltes empreses s’enfoquen en adquirir nous clients mentre descuiden als actuals. Aquest enfocament no té en compte el valor de per vida del client (CLV, en les seves sigles en anglès), que és una mesura dels ingressos de mitjana per client durant la durada de la seva relació amb una empresa. Per què és important […]

08/04/2021 11:04

Subscriu-te a les notícies de Comunicacions en el Núvol

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic [email protected] . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES DE COMUNICACIONS EN EL NÚVOL

Subscriu-te a les notícies de Oficina Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic [email protected] . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES D'OFICINA INTEL·LIGENT

Subscriu-te a les notícies de Contact Center Intel·ligent

Escriu un email vàlid.
Informació bàsica sobre protecció de dades. Responsable del tractament: Masvoz TELECOMUNICACIONS INTERACTIVES, SLU Finalitat del tractament: gestionar les sol·licituds que arriben a través del formulari. Base legal per al seu tractament: és la seva autorització basada en una petició prèvia d'informació i que es considera atorgada amb l'acceptació de la present política. Destinataris de les seves dades: no seran comunicades a tercers. Drets: pot exercitar els seus drets en matèria de protecció de dades a través del correu electrònic [email protected] . Per a més informació i com exercir els seus drets pot consultar la nostra política completa de protecció de dades .
TOTES LES NOTÍCIES DE CONTACT CENTER INTEL·LIGENT