BLOG

Notícies sobre masvoz

11 raons per treballar a masvoz

11 raons per treballar a masvoz
  04/06/2019 18:06

Abans de decidir si vols treballar amb nosaltres, anem a presentar-nos! Som un operador de telecomunicacions en el núvol per a empreses que aporta solucions, serveis i valor afegit als seus clients. A masvoz som pioners i especialistes en telefonia cloud, amb més de 15 anys d’experiència al sector. Milers de clients confien a diari en les nostres solucions de telefonia intel·ligent. I tu, t’atreveixes a pujar-te al núvol?

Treballar a masvoz és formar part d’un projecte en constant creixement, en el qual la il·lusió i el talent formen part de l’ADN del nostre equip. A masvoz trobaràs una plantilla jove i compromesa amb la nostra missió, els nostres clients i els nostres valors.

Per a nosaltres hi ha dos factors que són molt importants:

  • Valors i persones: volem ser el millor partner pels nostres clients. Per això promovem la proximitat, la innovació, la qualitat i el respecte. I, sobretot, creiem en el valor i el talent de les persones. Junts fem la nova telefonia.
  • Espais de treball i cultura corporativa: les oficines de masvoz són el reflex dels nostres valors i cultura. Sense barreres i en un espai diàfan, facilitem la interacció entre les persones. Ens veiem les cares i de tant en tant ens trenquem uns riures. Tanmateix, no perdem el nord: el servei al client; cuidant el treball en equip i desenvolupament professional d’aquells que el conformen, mentre ens mantenim a l’avantguarda en la innovació de les comunicacions en el núvol.

Per què hauries de treballar amb nosaltres? T’ho expliquem descrivint 11 beneficis que són fruit de les peticions, l’experiència i l’evolució, tant de l’empresa com de l’equip.

Perquè a masvoz no només escoltem la veu dels nostres clients, sinó també la del nostre equip.

1) Complet pla d’acollida

Abans, durant i després d’una nova incorporació a l’equip ja establim un vincle amb aquesta persona. La considerem un nou membre de la família masvoz. L’acollim amb els braços oberts, li ensenyem les oficines, li presentem als seus companys de departament, li expliquem quins són els nostres valors i com treballem, li lliurem un manual on pot resoldre qualsevol dubte amb respecte a l’empresa i tant al seu manager com la responsable de persones sempre estan a la seva disposició per explicar-li tot el que necessiti saber sobre nosaltres i les seves tasques.

Entrar a treballar a masvoz és conèixer un equip de persones nou, en el qual la col·laboració i la cooperació entre persones són les nostres senyes d’identitat. Mai estaràs sol!

2) Enquestes periòdiques de satisfacció de persones

Ens importa l’opinió del nostre equip i ens encanta practica l’escolta activa. Volem que totes les persones que treballen a masvoz es sentin còmodes en l’empresa i en el seu lloc de treball. Escoltem la seva veu per millorar. I què hi ha millor que preguntar per saber si anem pel bon camí? Un equip content és imprescindible per aconseguir la satisfacció i el compromís dels nostres clients.

3) Oficines cool al centre de Barcelona

A masvoz hem canviat d’oficines. Volíem un canvi d’aires i un espai diàfan, modern i sense barreres on tot l’equip pogués treballar més a gust, amb zones chill, àrea de cuina comunitària, un equip de música on tots poden posar la música que més els activi i diverses sales de reunió que compten amb l’última tecnologia per a què els meetings siguin eficaços, agradables i productius. Més que anar a l’oficina, a masvoz vas a la teva segona casa!

4) Events lúdics durant l’any

Sabem que fomentar la unió de l’equip és molt important per a què tot funcioni a la perfecció a l’empresa. Per això, periòdicament organitzem events lúdics en els quals realitzem activitats destinades a unir i millorar el treball en equip. Per això i perquè la diversió també forma part del nostre dia a dia!

5) Cultura corporativa respectuosa amb la diversitat

Comptem amb un equip divers, enriquit per persones de diferent procedència i amb coneixements únics. Cadascun dels membres de l’equip de masvoz és especial i és reconegut per això. A tots ens agrada que valorin la feina que fem. Per a les persones suposa una pujada de moral i per a l’empresa una millor productivitat i la retenció del talent.

6) Feedback continu amb el manager

A masvoz tenim diversos departaments, però la nostra estructura no és rígida. De fet, els ‘caps’ treballen colze a colze amb els seus equips compartint el mateix espai. El lideratge és col·lectiu. Sense comunicació, no hi ha equip. I sense equip, no hi ha empresa, no hi ha resultats, no hi ha clients satisfets. Ens agraden les eines col·laboratives, ens encanta compartir idees i coneixements. És la millor forma de presentar projectes que deixin als nostres clients amb la boca oberta.

7) Mindfulness

No hi ha res millor que desenvolupar el treball en un ambient de tranquil·litat i harmonia. Per això impulsem el mindfulness entre els nostres empleats per afavorir la felicitat i la concentració, alliberant la ment de pensaments nocius. La salut de totes les persones que formen part de masvoz és essencial per a nosaltres!

8) Healthy food

A la nostra cuina, totes les persones de l’equip poden trobar tot el necessari per fer-se l’esmorzar, el berenar o escalfar el menjar. Tenim fruita fresca per promoure una alimentació saludable i donar energia a tots els nostres empleats. Perquè el nostre leitmotiv és ‘men sana in corpore sano’!

9) Plans de formació contínua

Perquè el saber no ocupa lloc, des del Departament de Persones planifiquem formacions (de vegades més serioses, d’altres més out of the box) pels diferents equips de l’empresa. Aquestes permeten actualitzar els coneixements de la nostra plantilla, així com incorporar noves habilitats i competències que els ajuden a realitzar el seu treball diari, a millorar el treball en equip i a organitzar sessions de brainstorming més productives.

10) Challenge Day

Un divendres al mes organitzem el ‘Challenge Day’ en el qual plantegem una necessitat existent o futura a l’equip de masvoz. A partir d’aquesta necessitat, desafiem als empleats a resoldre la necessitat mitjançant investigació o consens en grup. Per què desafiem al nostre equip? Perquè hem comprovat que resoldre reptes en grup facilita la col·laboració entre els membres de l’equip, entre tots elaborem un pla d’acció sobre la necessitat plantejada i establim un espai per a la investigació i la innovació. En definitiva, creativitat al poder!

11) Mesures de conciliació horària

A masvoz apostem per la satisfacció dels empleats i sabem que un dels factors que més influeixen en ella és la flexibilitat horària. Per això oferim al nostre equip una sèrie de mesures que els hi permetin conciliar la seva vida laboral i personal. Poden treballar des de casa en dies puntuals, escollir una tarda de divendres i una tarda addicional per descansar o tenir moments d’oci, o absentar-se en aquells horaris en els quals habitualment es realitzen gestions. Volem empleats feliços!

Si t’agraden la nostra filosofia i cultura corporatives i vols treballar amb nosaltres, clica aquí per veure les posicions que tenim actualment obertes o enviar-nos el teu currículum vitae!

També et pot interessar

 
  10/05/2019 16:05

Les claus del registre de la jornada laboral dels empleats

El 12 de maig entra en vigor l’obligació per a totes les empreses de registrar diàriament l’inici i el final de la jornada laboral dels seus empleats, tant per a les grans com per a les petites companyies. El reial decret aprovat pel Govern no especifica la manera en què ha d’aplicar-se aquest control, que […]

LLEGIR MÉS