BLOG

Notícies sobre masvoz

Enreach assoleix una altra fita en l’estratègia tecnològica del grup amb la integració de la Centraleta Cloud pel mercat del Regne Unit

Enreach assoleix una altra fita en l’estratègia tecnològica del grup amb la integració de la Centraleta Cloud pel mercat del Regne Unit
  09/09/2020 11:09

Enreach, el grup europeu de comunicacions unificades de ràpid creixement, ha anunciat les últimes novetats en la seva estratègia d’integració, amb l’entrega de la solució de col·laboració i telefonia allotjada en el núvol a Network Telecom, empresa amb seu al Regne Unit i que forma part d’Enreach. Això segueix al llançament de les seves solucions OSS / BSS i de reunions online. Properament també estarà llesta la incorporació de la tecnologia integral del contact center en el núvol pel seu nou partner.

L’estratègia d’adquisició d’Enreach té dues dimensions: una, expandir la seva presència geogràfica i llançar productes i serveis existents; i dos, adquirir els millors productes i tecnologies de la seva classe, integrar-los i millorar-los, i després implementar-los en els països coberts pel grup. Aquest enfocament ofereix als usuaris finals un accés ràpid a nous desenvolupaments, a través de la capacitat d’Enreach per integrar-se, escalar i proporcionar ràpidament noves característiques, productes i serveis. Pels socis proveïdors de canals i serveis, una única plataforma Enreach està dissenyada per facilitar les vendes creuades i addicionals, així com per abordar nous segments de mercat.

Telefonia allotjada en el núvol

La solució de telefonia allotjada en el núvol de Network Telecom (basada en la tecnologia Enreach) ofereix als clients accés a totes les seves comunicacions comercials en qualsevol moment, en qualsevol lloc i des de qualsevol dispositiu, amb un simple inici de sessió des de l’aplicació o qualsevol navegador. Com totes les solucions Enreach, NT Cloud PRO, està dissenyada amb flexibilitat incorporada, facilitat d’ús i característiques d’avantguarda.

Altres fites

A més, l’última versió d’Enreach Meetings (reanomenada per diferents marques del grup) s’ha llançat recentment a Europa, amb una sèrie de millores que es van afegint progressivament. Fins ara, aquestes han inclòs Stickers, dissenyats per afegir una dimensió divertida a les reunions, i millores que ajuden als usuaris a administrar la seva accessibilitat. Dissenyada específicament per a pimes, Enreach Meetings és accessible des de qualsevol navegador web, sense necessitat de descarregar software addicional. Creada pensant en la mobilitat, Enreach Meetings també es pot utilitzar en tauletes i telèfons intel·ligents, sense necessitat d’instal·lar una aplicació. També s’integra a la perfecció amb altres aplicacions comercials.

La solució OSS / BSS d’Enreach també s’està implementant en altres parts del grup, per ajudar als socis locals o subministrar, vendre i donar suport fàcilment als productes dins de la cartera d’Enreach des d’un únic portal online. Les característiques inclouen: gestió de clients, cartera i serveis; marca personalitzada; una botiga web de hardware; un assistent d’ordres de servei; verificació de codi postal en línia; i una eina de servei al client que inclou l’emissió de tiquets.

Un altre projecte consisteix en integrar la tecnologia del contact center en el núvol dins del grup, per posar-la a disposició de diversos països d’Europa.

Segons Martin Classen, CPO d’Enreach; “Cada fita d’integració ens apropa a l’objectiu d’oferir el centre únic d’UCaaS més complet d’Europa, en benefici de proveïdors de serveis, distribuïdors i usuaris de pimes”.

Koen van Geffen, CTO d’Enreach: “La nostra plataforma en el núvol està feta d’una selecció de les millors tecnologies que s’integren a la perfecció per oferir la millor experiència d’usuari. Gràcies a les sinèrgies entre tots els productes del grup, podem desplegar ràpidament noves funcions i posar-les a disposició d’un nombre creixent de països i usuaris”.

Sobre Enreach

Enreach és l’empresa matriu de diversos partners com Voiceworks, Swyx, Centile, Eazit, i4IP, ipnordic, M Mobility, HeroBase, Network Telecom i masvoz. Enreach proporciona tecnologia de col·laboració i serveis de telecomunicacions i prestació de serveis a través dels seus socis de revenda o marques directes que són transformadores per a les pimes i les persones que treballen amb elles. Tots els partners contribueixen a solucions de comunicació i TI intel·ligents i integrades que garanteixen una comunicació i un flux de treball òptims entre les organitzacions. La missió d’Enreach és oferir a les empreses accés a les millors eines de comunicació i col·laboració amb una interfície senzilla i centrada en l’usuari construïda en torn a les seves necessitats i sistemes específics. Els productes del grup posen poderoses funcions a l’abast de totes les empreses, sense importar la indústria o la mida, per a què els seus empleats puguin concentrar-se en realitzar les seves tasques de forma eficient. Enreach opera als mercats principals d’Alemanya, els Països Baixos, Dinamarca, el Regne Unit, Espanya i França, amb activitats en 25 països i 900 empleats.

Per obtenir més informació sobre Enreach: https://enreach.com/

També et pot interessar

 
  20/08/2020 08:08

El mercat de comunicacions unificades (UC) arribarà als 167,1 mil milions de dòlars el 2025

Segons un informe de Grand View Research, Inc., s’espera que la mida del mercat global de comunicacions unificades (UC) arribi als 167,1 mil milions de dòlars el 2025, experimentant una taxa de creixement anual compost (CAGR, en les seves sigles en anglès) del 16,8% durant els propers cinc anys. El canvi en la dinàmica de […]

LLEGIR MÉS