BLOG

Notícies sobre masvoz

La mobilitat intel·ligent per empreses de masvoz, present al MWC18

masvoz will present its smart communications and smart mobility solutions at MWC17
  13/02/2018 11:02

Per quart any consecutiu, masvoz, operador especialista en serveis de telefonia al núvol per a empreses, estarà present al Mobile World Congress (MWC), que tindrà lloc entre el 26 de febrer i el 1 de març al recinte ferial de Gran Via de Barcelona. En aquesta nova edició del MWC, l’entitat pública Red.es ha seleccionat masvoz per tenir un estand propi (estand 4) a l’espai institucional Pabelló d’Espanya com a companyia referent en telefonia intel·ligent.

Amb aquesta nova participació al MWC, masvoz vol aprofitar la visibilitat que proporciona la major cita tecnològica a nivell mundial per mostrar als visitants (més de 100.000 professionals de més de 200 països), les seves solucions de telefonia i mobilitat intel·ligent per a empreses, basades en la flexibilitat, la simplicitat i l’eficiència del núvol, i de pagament per ús. “Les empreses necessiten connectar més estretament amb els seus clients. Emetre i rebre trucades amb més funcionalitats, control i integració. En definitiva: parlar amb les noves regles del núvol”, explica Alfred Nesweda, CEO de la companyia.

Create a better future a través de la mobilitat i la telefonia intel·ligents

Amb un enfocament innovador, masvoz ha creat el concepte smart mobility per a resoldre de forma simple i eficaç les necessitats de mobilitat dels professionals i els treballadors de les empreses d’avui. La tecnologia basada en la flexibilitat i eficiència del cloud, els permet estar sempre connectats al seu sistema telefònic corporatiu, independentment del lloc on es trobin i del dispositiu que tingui a mà, ja sigui smartphone, tauleta, ordinador o terminal d’oficina.

La proposta de mobilitat intel·ligent de masvoz porta l’experiència mòbil de les seves solucions de Centraleta Virtual o el Cloud Contact Center a un altre nivell. Els usuaris de la centraleta poden rebre i emetre trucades a qualsevol lloc, i fer-ho mantenint les mateixes funcionalitats que tenen quan estan a l’oficina. Per a això, l’únic que necessiten és un dispositiu connectat a Internet. D’altra banda, els agents i supervisors dels contact center també poden accedir a les aplicacions de gestió, i rebre i emetre les trucades des de qualsevol lloc. Amb aquestes solucions de mobilitat, masvoz ha desenvolupat tot allò que una empresa necessita per a comunicar-se a nivell professional, incrementant la seva productivitat, eficiència i flexibilitat.

Referent en numeració intel·ligent a Espanya per a operadors internacionals

A més, masvoz ofereix als seus clients plans personalitzats de numeració telefònica a més de 70 països gràcies a acords amb els principals operadors dels cinc continents. Així mateix, desenes d’operadors de tot el món confien en els serveis de numeració intel·ligent de masvoz a Espanya per ampliar la seva cartera de serveis de numeració internacional. A través de la participació al Mobile World Congress, la companyia vol consolidar i ampliar la seva xarxa de socis i operadors internacionals.

També et pot interessar

 
  01/03/2018 08:03

Cas Qualimetrie: Telefonia intel·ligent per realitzar estudis de mercat

Qualimetrie és una consultora especialitzada en la relació client, que ajuda als seus clients a mesurar, construir i animar la satisfacció dels seus usuaris o consumidors. Filial d’una empresa francesa fundada en els anys 90, Qualimetrie ofereix els seus serveis a Espanya des del 2002, i ha multiplicat per vuit la seva plantilla en els […]

LLEGIR MÉS