BLOG

Comunicacions al núvol

Top 5 de les tendències de telefonia en el núvol per a empreses el 2019

Top 5 de les tendències de telefonia en el núvol per a empreses el 2019
  22/01/2019 09:01

L’any 2018 ha vist un gran creixement del sector de la telefonia en el núvol en termes de coneixement i adopció. La demanda de serveis de telefonia en el núvol com IVR, números virtuals o anàlisis de dades de trucades ha augmentat més que mai.

Aquest augment en l’adopció de serveis de telefonia en el núvol ha inspirat a moltes companyies de telefonia en el núvol a sorgir en el mercat global. Però, quines seran les tendències de telefonia en el núvol durant aquest any?

Top 5 de les tendències de telefonia en el núvol per a empreses el 2019
1) Adopció de telefonia en el núvol per part de petites empreses

Les petites empreses ja han començat a donar-se compte dels beneficis dels serveis de telefonia en el núvol i aquest any serà testimoni de la seva adopció. Els empresaris estan disposats a invertir en tecnologia de telefonia intel·ligent fins i tot en l’etapa inicial dels seus negocis. Algunes de les principals raons de la seva inclinació cap a la telefonia en el núvol són IVR, base de dades automatitzada, minuts il·limitats i facilitat de gravació de trucades.

Les petites empreses tenen menys empleats i fons limitats. L’IVR en el núvol facilita que aquestes empreses puguin enrutar les seves trucades comercials de manera sistemàtica i atenguin totes les trucades comercials. D’altra banda, una de les coses més importants per a què una start-up pugui sostenir les seves activitats de màrqueting és la base de dades de clients. El sistema de gestió de trucades basat en el núvol proporciona a les empreses bases de dades automatitzades de totes les persones que truquen. A més, les gravacions de trucades ajuden a la companyia a comprendre millor la personalitat del comprador i, conseqüentment, a conèixer millor al seu públic objectiu.

2) Acceptació de la telefonia en el núvol per part de les PSU i els organismes governamentals

La quantitat de trucades que reben les PSU (Power Supplies Units) i els organismes governamentals en un sol dia és enorme. Un dels principals problemes als quals s’ha enfrontat és la gestió eficient de trucades. La telefonia en el núvol s’està convertint, gradualment, en la millor i més efectiva solució per resoldre aquest problema.

La telefonia en el núvol s’està guanyant la confiança de les PSU i els organismes governamentals en termes de seguretat de dades i millor qualitat de trucades. La gestió de trucades de múltiples departaments i diverses filials de PSU requereix un número virtual centralitzat i un IVR, i l’any 2019 veurà una major demanda dels mateixos. Mantenir el seguiment de totes les trucades ateses i una base de dades de les persones que truquen també és una necessitat pels organismes governamentals que seran complerts pel sistema de gestió de trucades basat en el núvol.

3) Inclinació de les empreses cap a l’anàlisi de dades de trucades

aquest és un canvi important que està experimentant el sector de la telefonia en el núvol. Anteriorment, les empreses preferien el sistema de centraletes tradicionals sobre les centraletes virtuals, donada la seva capacitat per realitzar una inversió considerable i la seva por a la seguretat de les dades. Ara, amb l’avenç en la tecnologia i més consciència, les empreses estan segures que les seves dades estaran segures en el núvol. Són conscients que poden obtenir un sistema complet de gestió de trucades amb una inversió molt inferior en centraletes virtuals.

Els factors que estan atraient més a les empreses són la disponibilitat de l’anàlisi de dades de trucades i la millor experiència del client amb la telefonia en el núvol. 2019 notarà una major demanda de les empreses, ja que podran accedir fàcilment a les seves dades completes de trucades amb l’ajuda d’un tauler de control. L’anàlisi de dades de trucades serà encara més fàcil, el que a canvi millorarà significativament l’experiència de trucada del client.

4) Aparició de la telefonia en el núvol per millorar la qualitat de les trucades

Els números virtuals s’han convertit en una opció fiable si les empreses desitgen garantir una millor qualitat de trucada i zero interrupcions en la xarxa. Els serveis de telefonia en el núvol s’han convertit en un substitut amb fiabilitat superior sobre un número comercial convencional.

5) Ràpida expansió del mercat de telefonia en el núvol en els països del sud d’Àsia

Ja sigui en el mercat global o en el mercat indi, el sector de telefonia en el núvol està a l’alça i s’expandirà a un ritme accelerat l’any 2019. Els avenços tecnològics, com els bots i l’anàlisi de veu, li donaran un impuls en països desenvolupats com els Estats Units. D’altra banda, la telefonia en el núvol començarà a penetrar en països del sud d’Àsia on diverses empreses de turisme i esdeveniments han començat a contractar números virtuals i IVR per atendre als clients en diferents zones horàries i en el seu idioma local.

També et pot interessar

 
  27/11/2019 13:11

Com millorar l’experiència del client en un call center

La satisfacció del client i les mètriques de CX sempre han estat indicadors clau de rendiment (KPIs) pels contact center. Però avui en dia, l’experiència del client es posiciona com la mètrica més important per a tota l’organització. De fet, 9 de cada 10 empreses afirmen que estan competint principalment sobre la base de l’experiència […]

LLEGIR MÉS