Preguntes freqüents

Responem a les principals preguntes. Per a més informació, contacta amb el nostre equip d’assessors comercials.

Què és la Centraleta Virtual de masvoz?
La centraleta virtual masvoz t’ofereix totes les funcionalitats d’una centraleta telefònica avançada, juntament amb els avantatges dels serveis al núvol, perquè puguis gestionar les teves trucades de la manera més eficient i flexible.
Quins avantatges ofereix una centraleta virtual?
Els avantatges que ofereix una centraleta virtual es basen en els següents aspectes:

  • Flexibilitat: La centraleta permet augmentar o disminuir capacitats i extensions amb total llibertat i immediatesa, sense límit d’extensions fixes i mòbils, independentment de la seva ubicació.
  • Estalvi: Trucades fins a un 80% més econòmiques —gratuïtes entre extensions o seus—, sense necessitat de realitzar inversions en equips o llicències de software (model de pagament per ús, sense despeses d’activació, penalitzacions o permanències).
  • Rapidesa: La teva centraleta funcionant en qüestió d’hores.
  • Usabilitat: Amb un complet ventall de funcionalitats de telefonia intel·ligent, gestionades des d’un intuïtiu tauler de control multidispositiu.
  • Disponibilitat: Plataforma cloud sempre actualitzada, protegida i redundada.
  • Necessito comprar algun equipament o llicència?
    No és necessari comprar cap equipament o llicència si anem a utilitzar extensions mòbils o webphone. Si pel contrari, incloem en el projecte extensions fixes, haurem de tenir en compte el cost dels terminals IP, que s’ofereixen en modalitat de compra i lloguer.
    Cal complir algun requeriment tècnic especial per usar la centraleta?
    L’únic requeriment perquè funcioni el contact center, es basa en disposar de connexió a internet.
    Quins tipus d’extensió puc contractar i utilizatr?
    Existeixen 3 tipus d’extensió:

  • Fixa: Per utilitzar a través de terminals IP d’oficina, fixes o sense fils, que permeten aprofitar tots els avantatges d’una centraleta virtual.
  • Mòbil: L’app BizPhone permet afegir una extensió mòbil a la centraleta, ja sigui en el dispositiu de l’empresa o en el de l’empleat (model BYOD).
  • Webphone: Aplicació software multimèdia, que mitjançant tecnologia WebRTC ofereix a l’usuari la possibilitat de gestionar trucades directament des del PC.
  • Com activo la centraleta?
    Una vegada contractat el servei, vostè rebrà l’usuari i la contrassenya per accedir a la centraleta. A partir d’aquest moment, ja podrà gaudir del servei.
    Què és el tauler de control?
    Al contractar qualsevol producte amb masvoz, reps un usuari d’accés al Tauler de Control, una útil i intuïtiva eina que permet gestionar de forma integrada les teves comunicacions corporatives.
    Puc enviar/rebre trucades al meu PC, ordinador portàtil o Tauleta?
    La plataforma ofereix la possibilitat d’enviar i rebre trucades des de qualsevol dispositiu gràcies a l’extensió webphone. Gràcies a la tecnologia webRTC, el navegador del PC es converteix en un complet i còmode terminal telefònic.
    Quant costa la centraleta virtual masvoz?
    El preu del servei és de 5 €/mes/extensió
    La meva centraleta física encara no està amortitzada… puc ‘virtualitzar-la’?
    Per suposat. El servei SIP Trunk proporciona línies de veu sobre IP a una centraleta telefònica habilitada per a comunicacions IP. Aquest servei de telefonia IP pot conviure o oferir una alternativa a les línies telefòniques tradicionals (LA, BRI, PRI) sense necessitat de prescindir de la seva centraleta telefònica.