CLICK&TALK
Atenció telefònica en un clic per als usuaris de la teva web

La connexió perfecta amb els teus usuaris

Atendre els usuaris de la teva web mai ha estat tan fàcil. Clicar, i parlar. El servei Click&Talk permet als usuaris de la teva web parlar amb el teu centre d’atenció a clients en un clic, amb el teu propi navegador web, sense necessitat d’auriculars ni dispositius addicionals. Amb la simplicitat i eficiència de la Telefonia Intel·ligent de masvoz.
 

Immediat

Sense inversions

Disponible 24×7

Fàcil d’usar

Alta capacitat

 
 
click&talk - comoditat - masvoz

Màxima accessibilitat per a usuaris de tot el món

Millora l’experiència dels usuaris que naveguen per la teva pàgina web a la vegada que parlen amb l’aplicació des del navegador en qualsevol país, sense necessitat d’instal·lar cap plug-in o aplicatiu, ni de comprar auriculars o altres dispositius addicionals.

 
 
click&talk - alternativa 900 - masvoz

Un canal complementari a les línies 900 pels teus usuaris web

Ofereix un nou canal de comunicació simple i gratuït complementari als números 900, obert 24/7. Segueix oferint trucades a cost zero per als teus usuaris, però estalvia fins a un 80% els costos de l’atenció d’aquestes trucades. Fes call-tracking de les trucades Click&Talk amb la teva eina d’analítica web.

 
 
click&talk - fàcil - masvoz

Fàcil de configurar i ràpid d'activar

Amb la simplicitat dels serveis de Telefonia Intel·ligent. Només has d’afegir el servei Click&Talk en la teva pròpia web inserint el codi, decidir com i on vols atendre les trucades rebudes, i configurar en un clic les diferents funcionalitats del servei.

 
 
click&talk - panell de control - masvoz

Sempre sota el teu control

Millora la intel·ligència del teu negoci. Configura i gestiona tota la informació del servei accedint al teu tauler de control en el moment que necessitis, siguis on siguis i amb qualsevol dispositiu connectat a Internet. Restringeix les trucades per països i extreu estadístiques i despesa del servei en tot moment.

 
 
click&talk - webrtc - masvoz

WebRTC, present i futur de les comunicacions

L’estàndard WebRTC (web real-time communications) converteix els navegadors web en aplicacions de transmissió d’àudio i vídeo en temps real. Encara que està suportat pels navegadors usats pel 80% dels internautes segons Globalstats, Click&Talk ofereix alternatives per defecte per a navegadors incompatibles, assegurant el 100% de connexions.

 
 

Atén les trucades amb una solució professional

Combina teu servei Click&Talk amb una eina d’atenció telefònica professional. El Cloud Contact Center de Masvoz ofereix l’eficàcia d’una completa plataforma de contact center, amb la versatilitat dels serveis en el núvol. La millor elecció per centres d’atenció telefònica que busquen resultats sense renunciar a l’eficiència.