CLICK TO CALL

Connecta millor amb els
usuaris del teu web

Els teus clients són el primer. Ofereix-los una línia de trucada directa al teu web mitjançant un botó “Et truquem?” que us posi en contacte automàticament. Dispararàs la conversió del teu web o ecommerce, i milloraràs el servei.
 

Immediat

Sense inversions

Disponible 24×7

Fàcil d’usar

Alta capacitat

 
 
CLICK TO CALL

Usuaris web ben atesos

La trucada és gratuïta per a l’usuari, augmentant així els contactes, millorant la seva satisfacció i potenciant la venda online.

 
 
CLICK TO CALL

Ràpid i útil

Activa el servei ràpidament, sense inversions ni equipament addicional, i comença a gestionar les trucades procedents dels teus usuaris web amb un sistema d’atenció telefònica professional.

 
 
CLICK TO CALL

Sempre sota el teu control

Configura i gestiona tota la informació del servei en el moment en què ho necessitis, estiguis on estiguis i amb qualsevol dispositiu connectat a internet. Restringeix les trucades per països i extreu estadístiques i despeses del servei en tot moment.

 
En què consisteix el Click to Call
Click to Call és un botó col·locat al web que els visitants i possibles clients puguin polsar generant un contacte de forma immediata de telèfon a telèfon. Després de fer click en el botó, l’usuari introdueix el número de telèfon on vol rebre la trucada de l’empresa. Immediatament, el servei de Click to Call cursa una doble trucada per posar en contacte telefònic a empresa i usuari.

També conegut com el ‘botó truca’m’ és ja habitual a moltes webs i apps degut a l’augment de conversions i sol·licituds d’informació que comporta la seva implantació, ja que, sense necessitat de marcar números de telèfon, les empreses poden mantenir un contacte directe i atutomàtic amb els seus possibles clients.

“Vol que un comercial el truqui?”, “El truquem gratis”, “Truqueu-me” o “Introdueixi sel seu telèfon” són només algunes de les expressions que comencen a ser populars en nombrosos webs avui en dia.
Com funciona el servei de Click to Call?
La forma d’usar el servei de Click to Call és molt senzilla pels usuaris: el possible client o visitant ha de fer click sobre el botó ‘Click to Call’ del web. Acte seguit, apareixerà una finestra on l’usuari haurà d’introduir el número de telèfon al qual vol que el truquin. El servei generarà llavors de forma automàtica una trucada cap a l’extensió de la centraleta virtual on l’empresa tingui allotjada aquella funció. Una locució automàtica advertirá a l’empresa que la trucada entrant prové del botó ‘Click to Call’ de la seva pàgina web i, posteriorment, es generarà una trucada cap al número de telèfon que l’usuari va introduir al web.

Gràcies als serveis que ofereix la telefonia IP, com el Click to Call, les petites i mitjanes empreses poden oferir serveix d’atenció al client de gran qualitat i a un baix cost. El servei de Click to Call és un dels més adequats perquè les empreses mantinguin contacte amb els seus usuaris i especialment per a la captació de nous clients.

El servei de Click to Call és també idoni perquè els ecommerce, consistents en la compra i venda de productes i serveis a través d’Internet, incrementin les seves vendes i mantinguin contacte directe amb els seus clients sense necessitat de marcar cap número telefònic.
Principals avantatges de contractar un servei de Click to Call
El servei de Click to Call millora la satisfacció dels clients i potencia les vendes online mitjançant un servei eficaç, eficient i versàtil. Els principals avantages de contractar un servei de Click to Call són les següents:
  • Rapidesa i facilitat d’instal·lació: el servei s’instal·la i s’activa en qüestió de minuts a través de la inserció d’un codi a la pàgina web de l’empresa.
  • Estalvi: sense inversions en equipaments. Només es paga el cost de les trucades.
  • Personalització: es pot afegir el logotip de l’empresa a la finestra del servei.
  • Augment de les sol·licituds de contacte: degut a la immediatesa i a la gratuïtat del servei per a l’usuari al no haver de trucar a cap número de telèfon, sinó que és ell qui rep la trucada.
  • Identificador: selecció del número a presentar a les trucades als usuaris.
  • Restriccions: opció de restringir les trucades per països i d’altres criteris.
  • Alta capacitat: suporta una gran quantitat de trucades simultànies.
  • Fàcil ús: configuració i administració del servei 24/7 mitjançant un intuïtiu tauler de control multidispositiu.
  • Intel·ligència: ampli ventall de funcionalitats avançades.
  • Estadístiques: extracció d’informes i informació detalladas de les trucades realitzades.
  • En el núvol: amb la flexibilitat i accessibilitat dels serveis ‘cloud’.

També et pot interessar

Cloud Contact Center

Solució professional d’atenció telefònica.

VEURE PRODUCTE

SMS Push

Arriba a milers de contactes amb l’automarcador.

VEURE PRODUCTE

Numeració telefònica

Rep trucades des de qualsevol part del món.

VEURE PRODUCTE