CONEIX-NOS > CLIENTS

Empreses que ja parlen més, i millor

El núvol és per a tots. Treballem amb empreses grans, mitjanes i petites. Nacionals i internacionals i de qualsevol sector. Perquè totes les organitzacions necessiten comunicar més i millor, la telefonia intel·ligent és per a tots.

Tamany de l'empresa

Sectors

Productes

Avantatges

AC Hotels

La cadena d’hotels espanyola necessitava disposar d’una solució de telefonia en una nova oficina en un temps rècord i que, a més, fos compatible amb el sistema de comunicacions de la resta de les seves seus en l’àmbit nacional.

VEURE CAS

Arnal

Millorar la comunicació interna d'Arnal i augmentar la qualitat del servei al client

VEURE CAS

BIC Graphic

Disposar de visibilitat i traçabilitat de trucades a nivell mundial amb l’objectiu de gestionar fàcilment les trucades entre les seus de la compañía, tant a nivell intern com entre les diverses seus internacionals.

VEURE CAS
Caso de éxito de Barber Shop con Masvoz

Barcelona Barber Shop

Disposar d'un sistema de distribució de trucades avançat per atendre de forma personalitzada a cada client

VEURE CAS

Codorniu

Facilitar una solució de telefonia professional, que permetés rebre trucades des de números de diferents països a la seu central.

VEURE CAS

Compramostucoche.es

Facilitar una solució de comunicacions de ràpida implantació que acompanyés el ràpid creixement de l’ecommerce i permetés oferir una excel·lent atenció al client.

VEURE CAS

Elogia

Prescindir de tot el hardware instal·lat a les tres seus nacionals de la companyia i implementar un únic sistema de comunicacions al núvol amb un tauler de control intuïtiu i de fàcil gestió per atendre i controlar les trucades.

VEURE CAS

Groupalia

Implantar un sistema de gestió avançada de trucades que facilités informació exhaustiva sobre l’activitat dels agents telefònics i permetés millorar l’atenció al client.

VEURE CAS
Caso de éxito de Andilana con Masvoz

Grup Andilana

Oferir un sistema automàtic de reserves telefòniques disponible 24/7 per incrementar negoci, estalviar recursos i millorar l'experiència dels seus clients.

VEURE CAS

HP

Digitalitzar la gestió de diferents serveis específics a través d’un sistema unificat de comunicacions.

VEURE CAS

HolaLuz

Unificar en un sol sistema de comunicacions la gestió de trucades de l’empresa i el canal d’atenció al client amb un únic objectiu: millorar la satisfacció dels seus clients i oferir una excel·lent experiència d’usuari.

VEURE CAS

Konecta

Implantar una solució de telefonia flexible que permetés realitzar campanyes d’atenció al client en altres països.

VEURE CAS

Motorflash

Millorar el sistema de comunicacions de l’empresa i personalitzar els serveis online de Motorflash per als seus clients

VEURE CAS

Networkia Business Center

Facilitar la connectivitat de diferents seus de l’empresa sota un mateix sistema de comunicacions.

VEURE CAS

Qualimetrie

Fer estudis de satisfacció de clients amb eficàcia i flexibilitat

VEURE CAS

RIU Hotels & Resorts

Gestionar de manera centralitzada numeracions telefòniques de tot el món i distribuir l’atenció de trucades a diferents contact centers.

VEURE CAS

Servinform

Com a companyia especialitzada en la gestió de serveis integrals per a les empreses en l’àmbit de les TIC i serveis d’outsourcing, necessitava disposar d’un sistema de telefonia flexible i adaptable a les necessitats de cada campanya.

VEURE CAS

Sigma Dos

Com a empresa d’estudis de mercat i demoscòpia a Espanya, requeria d’una solució de telefonia intel·ligent que permetés millorar la gestió, el control i el seguiment dels agents telefònics.

VEURE CAS

Talent Search People

Implantar un sistema de comunicacions unificades que permetés la gestió fàcil de trucades entre diferents seus, tant nacionals com internacionals.

VEURE CAS

Watium

Aconseguir qualitat i versatilitat en les comunicacions

VEURE CAS

Westwing Home & Living

Com ecommerce present a 14 països, requeria de la implantació d’un sistema de gestió avançada de trucades que, a més, proporcionés informació exhaustiva sobre l’activitat dels agents telefònics.

VEURE CAS

Wuaki TV

La companyia japonesa, líder mundial en portals d’ecommerce, necessitava una solució de telefonia que li permetés unificar les comunicacions de les seves seus a nivell internacional.

VEURE CAS