Tamany de l'empresa
Sectors
Productes
Avantatges

Arnal
Millorar la comunicació interna d'Arnal i augmentar la qualitat del servei al client
VEURE CAS
BIC Graphic
Disposar de visibilitat i traçabilitat de trucades a nivell mundial amb l’objectiu de gestionar fàcilment les trucades entre les seus de la compañía, tant a nivell intern com entre les diverses seus internacionals.
VEURE CAS
Barcelona Barber Shop
Disposar d'un sistema de distribució de trucades avançat per atendre de forma personalitzada a cada client
VEURE CAS
Codorniu
Facilitar una solució de telefonia professional, que permetés rebre trucades des de números de diferents països a la seu central.
VEURE CAS
Compramostucoche.es
Facilitar una solució de comunicacions de ràpida implantació que acompanyés el ràpid creixement de l’ecommerce i permetés oferir una excel·lent atenció al client.
VEURE CAS
Elogia
Prescindir de tot el hardware instal·lat a les tres seus nacionals de la companyia i implementar un únic sistema de comunicacions al núvol amb un tauler de control intuïtiu i de fàcil gestió per atendre i controlar les trucades.
VEURE CAS
Grup Andilana
Oferir un sistema automàtic de reserves telefòniques disponible 24/7 per incrementar negoci, estalviar recursos i millorar l'experiència dels seus clients.
VEURE CAS
Grupo Unísono
Disposar d'un servei numeració telefònica global, flexible i avançat, per donar resposta a les necessitats de cada client
VEURE CAS
HP
Digitalitzar la gestió de diferents serveis específics a través d’un sistema unificat de comunicacions.
VEURE CAS
HolaLuz
Unificar en un sol sistema de comunicacions la gestió de trucades de l’empresa i el canal d’atenció al client amb un únic objectiu: millorar la satisfacció dels seus clients i oferir una excel·lent experiència d’usuari.
VEURE CAS
Konecta
Implantar una solució de telefonia flexible que permetés realitzar campanyes d’atenció al client en altres països.
VEURE CAS
Motorflash
Millorar el sistema de comunicacions de l’empresa i personalitzar els serveis online de Motorflash per als seus clients
VEURE CAS
Networkia Business Center
Facilitar la connectivitat de diferents seus de l’empresa sota un mateix sistema de comunicacions.
VEURE CAS
RIU Hotels & Resorts
Gestionar de manera centralitzada numeracions telefòniques de tot el món i distribuir l’atenció de trucades a diferents contact centers.
VEURE CAS
Rakuten TV
La companyia japonesa, líder mundial en portals d’ecommerce, necessitava una solució de telefonia que li permetés unificar les comunicacions de les seves seus a nivell internacional.
VEURE CAS
Servinform
Com a companyia especialitzada en la gestió de serveis integrals per a les empreses en l’àmbit de les TIC i serveis d’outsourcing, necessitava disposar d’un sistema de telefonia flexible i adaptable a les necessitats de cada campanya.
VEURE CAS
Sigma Dos
Com a empresa d’estudis de mercat i demoscòpia a Espanya, requeria d’una solució de telefonia intel·ligent que permetés millorar la gestió, el control i el seguiment dels agents telefònics.
VEURE CAS
Westwing Home & Living
Com ecommerce present a 14 països, requeria de la implantació d’un sistema de gestió avançada de trucades que, a més, proporcionés informació exhaustiva sobre l’activitat dels agents telefònics.
VEURE CAS