CLIENTS

Empreses que ja parlen més, i millor

Repte

Millorar la comunicació interna d'Arnal i augmentar la qualitat del servei al client

Beneficis i necessitats cobertes

Estalvi, Flexibilitat, Gestió fàcil, Mobilitat, Múltiples seus

El servei de Centraleta Virtual de Masvoz ens ha permès unificar les comunicacions a totes les nostres seus d’una manera àgil i còmoda, així com millorar l’atenció telefònica als nostres clients

Cósimo Polisena

Coordinador del Departament de Desenvolupament de Negoci d’Arnal

L’esperit de servei i compromís amb què José María Arnal Gabarró va fundar Arnal fa 45 anys es manté intacte avui dia. Aquest grup d’empreses que ofereix serveis professionals d’alt valor afegit a més de 50 grans i mitjanes companyies de tota Espanya, no només ha sabut evolucionar, sinó que també ha vist en l’ús de les noves tecnologies un avantatge competitiu per mantenir-se com un referent en el seu sector.

Transmetre i projectar al mercat valors com la professionalitat, el compromís i la confiança ha estat, des de la seva fundació el 1971, la prioritat d’Arnal. En aquella època, la firma va començar el seu camí empresarial com una gestoria administrativa especialitzada sobretot en temes bancaris. Ja el 1989, a més de ser precursora en la prestació de serveis professionals de gestoria per a entitats financeres, l’organització era pionera en l’externalització dels serveis de prefirma i formalització hipotecària. Als anys noranta, la bona marxa de la companyia, amb una única seu a Barcelona, va encoratjar el seu fundador a iniciar una expansió territorial. Quaranta-cinc anys després, Arnal compta amb més de 20 delegacions distribuïdes a les principals ciutats d’Espanya.

Un nou escenari                                                        

Els avenços en tecnologia dels últims anys han exigit a les empreses donar un pas endavant en innovació. Per adaptar el creixement i l’expansió d’Arnal a les noves demandes del mercat, era necessari optimitzar l’estructura de comunicació interna de la firma, tant a nivell interdepartamental com entre les més de 20 delegacions ubicades a diferents punts d’Espanya. Així mateix, s’havia de consolidar l’excel·lència en l’atenció al client, prioritat que ha acompanyat a la companyia durant tota la seva trajectòria. “L’adequada implementació i ús de la tecnologia és l’eix bàsic sobre el qual s’assenta la nostra organització i suposa un repte constant de futur”, afirma Cósimo Polisena, Coordinador del Departament de Desenvolupament de Negoci d’Arnal.

Pujar-se al núvol

Per millorar la comunicació interna d’Arnal i augmentar la qualitat del servei al client, era necessari actualitzar les xarxes de telèfon i les centraletes. Coordinar les trucades de més de 300 treballadors distribuïts a més de 20 ubicacions diferents i atendre les consultes dels clients via telefònica no era factible disposant d’una xarxa de centraletes de telèfons ja obsoleta.

La implantació de la Centraleta Virtual de Masvoz ha permès a Arnal tenir un servei unificat de comunicacions al núvol per a totes les seves seus, amb un panell de control accessible via web, diferents línies de telèfon amb IVR per atendre els requeriments específics de cada client i un nombre il·limitat d’extensions fixes i mòbils per a tots els seus treballadors sense tenir en compte la seva ubicació. “El servei de Centraleta Virtual de Masvoz ens ha permès unificar les comunicacions a totes les nostres seus d’una manera àgil i còmoda, així com millorar l’atenció telefònica als nostres clients”, assegura Polisena.

Més eficiència, menys costos

El servei de Centraleta Virtual de Masvoz ha suposat una gran millora en la gestió diària del tràfic de trucades dels clients i en la comunicació interna de les diverses delegacions d’Arnal. Aquest salt a la telefonia al núvol també s’ha traduït en un estalvi considerable per a l’organització, tant en la factura telefònica (les trucades dins la pròpia empresa i entre seus no tenen cost addicional) com en la inversió en maquinària (no ha estat necessari comprar noves centraletes ni augmentar el cablejat, i amb la nova centraleta virtual no hi ha risc d’obsolescència).