CLIENTS

Empreses que ja parlen més, i millor

Repte

Millorar el sistema de comunicacions de l’empresa i personalitzar els serveis online de Motorflash per als seus clients

Masvoz ens ha fet un vestit jaqueta a mida que soluciona el nostre problema i el de 9.000 concessionaris d’aquest país

Nicolás Fernández de Cuevas

Director General

Nascuda el 2007, l’empresa Motorflash Ibérica de Negocios S.L. té actualment dues línies de negoci: una consultoria per a fabricants de grans marques d’automòbils i un portal online de compra/venda de vehicles de segona mà, motorflash.com, que opera en tot l’àmbit nacional.

Aquesta doble línia de negoci obliga Motorflash a disposar no només d’un servei d’atenció al client, sinó a analitzar dades de suma importància per al creixement de la companyia i la satisfacció i fidelització dels seus actuals clients. La gran quantitat de trucades i missatges que reben cada dia, així com la gestió dels portals dels seus usuaris requerien de la implantació d’una solució que permetés personalitzar els serveis a cadascun dels seus clients compaginant la flexibilitat amb la mobilitat i un sistema multiseu.

Les cinc respostes clau que tot empresari desitja saber

9.000 concessionaris formen part del portal de cotxes de segona mà motorflash.com. Aquesta xifra dóna una idea dels centenars de trucades que Motorflash rep cada dia d’usuaris de diferents punt d’Espanya. Aquestes trucades aporten una informació molt valuosa per a l’empresa que, extraient i analitzant les dades pot millorar el seu servei i personalitzar l’atenció al client.

“Saber quantes trucades tinc, qui em truca, què vol comprar, quin comercial l’ha atès i com va ser atès són preguntes clau per una companyia de serveis, però les respostes no són fàcils d’obtenir”, explica Nicolás Fernández de Cuevas, Director General de Motorflash. Les respostes a aquestes cinc preguntes clau poden obtenir-se amb el Cloud Contact Center de Masvoz. Aquesta solució de telefonia avançada al núvol permet obtenir les estadístiques i els detalls de cada trucada, així com gestionar les trucades rebudes àgilment i de forma personalitzada. “Masvoz ens ha fet un vestit jaqueta a mida que soluciona el nostre problema i el de 9.000 concessionaris d’aquest país”, afirma Fernández.

Millorar les comunicacions a l’empresa

Per millorar la comunicació interna i entre seus de Motorflash, la Centraleta Virtual permet tenir un servei unificat de comunicacions al núvol, amb un tauler de control amb accés a través d’Internet, diverses línies de telèfon i extensions fixes y mòbils il·limitades que faciliten la realització i gestió de trucades, tant als treballadors com als proveïdors de l’empresa.

Màrqueting i fidelització a través d’un servei SMS Push

Per un portal online format per 9.000 concessionaris de tota Espanya, aplicacions com la confirmació de cites, els avisos automàtics o la confirmació de processos de contractació és clau per a la satisfacció del client. La plataforma de missatgeria mòbil SMS Push de Masvoz permet l’enviament massiu o individualitzat de missatges de text a telèfons mòbils fent possible que les comunicacions amb clients, proveïdors o empleats siguin àgils i instantànies. D’aquesta forma, la interacció en temps real, tant dins com forma de l’empresa, queda assegurada.