CLOUD CONTACT CENTER > AVANTATGES

La versatilitat del núvol
en el teu contact center

Gaudeix dels avantatges de les comunicacions com a servei. Solucions en el núvol que ofereixen la màxima flexibilitat i eficiència perquè s’adapten a les teves necessitats en cada moment. El núvol té molts avantatges.
 

Estalvi

Sense inversions ni llicències: només pagues pel que utilitzes. Un estalvi de fins al 80 % en la factura telefònica en emetre trucades en campanyes outbound.

 
 

Flexibilitat

Lliure per adaptar-se a l’estacionalitat i als pics de feina, afegint-hi capacitats i agents des de ubicacions geogràfiques múltiples. Amb un conjunt d’API que permeten integrar-lo en eines de gestió CRM o ERP.

 
 

Rapidesa

El núvol sempre està disponible. Posem en marxa el servei al cap de poques hores i després, per configurar-lo o ampliar-lo, no cal que hi intervinguem.

 
 

Senzillesa

La telefonia cloud és intel·ligent perquè s’orienta cap a l’eficàcia i la productivitat. Amb accés online a la interfície del sistema des de qualsevol dispositiu, el teu contact center està disponible 24/7, siguis on siguis.

 
 

Disponibilitat

La plataforma telefònica, protegida i redundada en diversos centres de dades, assegura la gestió eficaç del flux de trucades simultànies més exigent. A més, les actualitzacions de versions s’efectuen automàticament al núvol, sense afectar el servei.