Preguntes freqüents

Responem a les principals preguntes. Per a més informació, contacta amb el nostre equip d’assessors comercials.

Què és el Cloud Contact Center de masvoz?
El Cloud Contact Center de masvoz és una completa plataforma d’atenció telefònica amb tots els avantatges del cloud i les funcionalitats avançades de la telefonia intel·ligent:

  • Gestiona fàcilment grans fluxos de contactes entrants i sortints amb flexibilitat i eficiència.
  • Maximitza els resultats de les teves campanyes gràcies a les seves altes prestacions i a les eines avançades de configuració, gestió de trucades, supervisió i reporting.
  • Optimitza els teus recursos, estalvia’t inversions innecessàries en equips o en llargues implementacions i minimitza els teus costos de telefonia gràcies a la tecnologia cloud i la telefonia IP.
  • Simplifica la gestió i ús del teu contact center a través del tauler de control, una eina fàcil d’usar i accessible 24/7 des de qualsevol dispositiu connectat a Internet.
  • Quins avantatges té un contact center en el núvol?
    Els avantatges que ofereix portar un contact center al núvol es resumeixen en els següents aspectes:

  • Flexibilitat : Pots augmentar o disminuir capacitats amb total llibertat i immediatesa, sense límit d’agents o usuaris.
  • Estalvi : No cal realitzar inversions en equips o llicències de programari (model de pagament per ús, sense despeses d’activació, penalitzacions o permanències) i pots estalviar fins a un 80% en trucades. < / li>
  • Rapidesa : El teu contact center estarà funcionant en qüestió d’hores, sense necessitat de llargs projectes d’implementació.
  • Usabilitat : Les funcionalitats i mòduls es gestionen en línia des d’un intuïtiu panell de control multidispositiu.
  • Disponibilitat : Els serveis ‘cloud’ estan disponibles, i la plataforma de telefonia en el núvol de masvoz està sempre actualitzada, protegida i redundada.
  • Puc provar el Cloud Contact Center sense cost?
    Els usuaris disposaran d’un servei “demo”, per provar totes les funcionalitats que ofereix el servei de Cloud Contact Center de masvoz sense cost.
    Què significa que només pago per allò que uso?
    El pagament per ús és el mètode mitjançant el qual els clients paguen pels recursos, funcionalitats i característiques contractades. No paguen pel complet d’una solució, sinó únicament pel consum realitzat.
    Quines funcionalitats estan incloses al meu contact center?
    El Cloud Contact Center de masvoz ofereix un ampli ventall de possibilitats, incloent funcionalitats específiques a petició dels nostres clients. Entre les funcionalitats més rellevants trobem:

  • Funcionalitats de recepció intel·ligent de trucades.
  • Mòdul de gestió de trucades per agents.
  • Mòdul de supervisió activa de trucades en temps real per a supervisors.
  • Aplicació d’emissió massiva de trucades sortints i SMS.
  • complet mòdul d’estadístiques i informes.
  • Què és el mòdul agent?
    El mòdul d’Agent és una funcionalitat del Cloud Contact Center de masvoz, mitjançant el qual es podran gestionar les trucades des de qualsevol dispositiu amb connexió a Internet. Entre d’altres funcionalitats, el mòdul d’agent permet seleccionar l’identificador de la trucada, canviar l’estat de l’agent, informació de la trucada, tipificació de coses, reprogramació automàtica de trucades i obtenir l’historial de trucades.
    Podré distribuir automàticament les meves trucades mitjançant ACD?
    La plataforma ofereix als clients de masvoz, el disseny a mida de la distribució de trucades.
    Quines possibilitats d’informes i estadístiques ofereix el contact center?
    La solució de Cloud Contact Center ofereix múltiples opcions de reporting i estadístiques, gràcies als mòduls d’Estadístiques i Detalls. Gràcies a aquests mòduls i mitjançant filtres avançats, es pot extreure una informació específica i detallada.
    Puc obtenir informació en temps real dels agents?
    La plataforma ofereix la possibilitat d’obtenir informació en temps real dels Agents, mitjançant la qual es podrà saber l’esforç realitzat pels mateixos.
    Puc integrar el meu contact center al meu CRM o ERP?
    La solució que ofereix masvoz és flexible i adaptable per permetre les integracions amb altres plataformes de gestió. D’aquesta manera s’ofereix una fàcil integració amb altres sistemes.
    Si tinc una centraleta diferent, puc seguir adquirint el Contact Center de masvoz?
    El Contact Center de masvoz ofereix la possibilitat d’integrar diferents centraletes amb la plataforma existent. D’aquesta forma, oferim als nostres clients una solució híbrida per evitar costos addicionals.