CLOUD CONTACT CENTER > RECEPCIÓ INTEL·LIGENT DE TRUCADES

La resposta adecuada
per cada trucada

Les funcionalitats avançades de recepció i enrutament automàtic de trucades porten cada conversa al seu millor destí. Amb ordre i efectivitat, amb intel·ligència. Perquè dediquis teus millors recursos a les gestions de més valor.
 

Dirigeix les trucades a la millor destinació

Encamina les trucades entrants segons els criteris que elegeixis: calendari (laborables, festius), llistes (blanques, negres, VIP), origen mòbil o geogràfic, estat de l’agent o balanç de càrregues. També pots sol·licitar un codi PIN perquè pugui entrar la trucada.

  • Encaminaments automàtics
  • Criteris múltiples d’encaminament
  • Opció de codi PIN

 
 

Optimitza el temps dels teus agents

Distribució de trucades entre agents segons criteris múltiples, informació del temps d’espera (durant la locució o a la pàgina web) i possibilitat de call-back automàtic per a l’usuari.

  • Sistema ACD
  • Informació de temps d’espera
  • Opció de call-back

 
 

Tecnologia IVR avançada que estalvia recursos

Una solució IVR avançada que inclou tecnologia de reconeixement i síntesi de veu, perquè automatitzis les consultes més habituals i reservis els agents per a les gestions que requereixen atenció personalitzada.

  • Whispering automàtic
  • Locucions per a usuari
  • Opcions de pulsacions DTMF

 
 

Gestió d'enquestes

Quan s’acabi la trucada, configura una enquesta que permeti avaluar el servei o sol·licitar informació al client.

  • Encuesta automática tras conversación
  • Informe estadístico con el resultado de la encuesta
  • Puntuación obtenida por llamada y agente

 
 

Totes les trucades sempre a mà

Per comoditat o agilitat, utilitza la gravació de totes les trucades o insertada en qualsevol punt de la trucada. Desa-les al núvol i accedeix-hi còmodament des del tauler de control.

  • Gravació manual o automàtica
  • Emmagatzematge il·limitat
  • Fàcil accés a través del tauler de control