MULTICONFERÈNCIA

Porta el món
a la teva sala de reunions


Organitza una multiconferència ara mateix, sense necessitat de donar-te d’alta. Així és el núvol, ràpid i pràctic. Reserva el teu codi, selecciona un número de telèfon i convida a tots els participants que vulguis, per molt lluny que visquin.
 

Sense límit de participants

Alta immediata

Sense reserva prèvia

Sense inversions

Accés online 24/7

 
 
MULTICONFERÈNCIA

Comença la teva conferència aquí i ara

Estableix des d’aquí la teva multiconferència en línia i paga només el cost de la trucada. No necessites reserva ni equip. Tan sols un clic.

 

 
MULTICONFERÈNCIA

El servei de multiconferència corporatiu

Escull el número multiconferència de la teva empresa i personalitza les locucions de benvinguda. Comparteix-ho amb la teva organització i enllaça-ho a la teva intranet.

 

 
MULTICONFERÈNCIA

Tan fàcil com sembla

Preocupa’t només d’organitzar els assistents i gestiona la trucada a través del tauler de control. Activa o desactiva l’entrada de so pròpia, modera l’accés a la conferència i controla els codis d’accés.

 

Què és la multiconferència
La multiconferència és un servei que permet organitzar una conferència telefònica a un grup de persones geogràficament allunyades, poguent comunicar-se entre si de forma simultània. D’aquesta forma, el servei de multiconferència permet realitzar reunions virtuals entre usuaris remots i, per tant, en les quals no és necessària la presència física dels participants en un mateix espai o localització geogràfica.

La xarxa en la qual es suporta aquest servei és la xarxa telefònica bàsica, usant com a terminal el telèfon i la informació que es transmet és la veu dels usuaris.
Com s'accedeix a una multiconferència?
Per accedir a una multiconferència, l’empresa o l’usuari sol·licitant del servei rep un PIN de seguretat personal d’accés a la sala virtual de multiconferències. Aquest PIN és el mateix per a tots els participants de la multiconferència.

Un cop rebut el codi de conferència (PIN), l’empresa o l’usuari convocant només ha de comunicar als participants de la multiconferència aquest PIN de seguretat i el número de telèfon al qual han de trucar. Aquest número de telèfon és conegut com el “telèfon d’accés”. Aquest telèfon d’accés i el PIN són anomenats “Dades d’accés per a la multiconferència”.

Per iniciar la connexió de la multiconferència no és necessària cap reserva, registre o inscripció de la multiconferència. La sala virtual de conferències és un servei accessible 24/7 des de qualsevol dispositiu que permeti convidar a tants participants com es vulgui sense importar el país.
Funcionament del servei de multiconferència
A l’hora convinguda, tots els participants han de marcar el número de telèfon (el “telèfon d’accés” a la multiconferència). Una locució de benvinguda automàtica o personalitzada els demanarà que introdueixin el PIN de seguretat. La introducció del PIN es fa de forma senzilla mitjançant el teclat del telèfon.

Els participants es poden connectar a la multiconferència a través d’un telèfon fix o d’un telèfon mòbil. Un cop s’hagin connectat almenys dos participants, haurà començat la multiconferència. Si un participant es connecta abans, escoltarà una música d’espera fins que el segon accedeixi a la multiconferència.

La multiconferència acaba quan tots els participants hagin penjat.
Avantatges del servei de multiconferència
La contractació d’un servei de multiconferència per a empreses té els següents avantatges:
  • Estalvi: no requereix d’inversió inicial, només es paga el cost de la trucada. Tots els dispositius telefònics de qualsevol operador poden participar.
  • Flexibilitat: compatible amb qualsevol telèfon fix, mòbil, VoIP i número internacional, sense importar la localització dels participants de la multiconferència.
  • Gestió avançada: es poden escoltar i modificar els codis d’accés i el número de participants, bloquejar o desbloquejar l’accés a la conferència, i activar o desactivar el micro de l’organitzador.
  • Personalització del servei: reserva d’un número corporatiu exclusiu i personalització de les locucions de benvinguda i d’altres missatges.
  • Fàcil d’usar: un número de telèfon i un codi de conferència és l’únic que es necessita.
  • Alta capacitat: número il·limitat de participants sense importar el país de connexió.
  • Rapidesa: la posada en marxa del servei és immediata, no requereix reserva prèvia.
  • Disponibilitat: servei disponible 24/7 des de qualsevol dispositiu.
És segur el servei de multiconferència?
La infraestructura tècnica de tots els serveis de multiconferència és comprovada i avaluada regularment, tant per part d’inspectors interns com externs. La seguretat i la disponibilitat de la plataforma de multiconferències són auditades i certificades pel mateix estàndard de seguretat amb el qual també treballen bancs i companyies d’assegurances.

A més, el servei de multiconferència inclou la protecció de l’accés a les dades dels clients, així com la defensa del secret de telecomunicació.

També et pot interessar

Numeració telefònica

Números intel·ligents de més de 70 països.

SABER-NE MÉS

Centraleta Virtual

Una centraleta avançada, amb la versatilitat del núvol.

SABER-NE MÉS

Cloud Contact Center

Atenció telefònica professional amb la flexibilitat del núvol.

SABER-NE MÉS