Preguntes freqüents

Responem a les principals preguntes. Per a més informació, contacta amb el nostre equip d’assessors comercials.

Què s’entén per numeració intel·ligent?
Aquella numeració telefònica que ens facilita un gran nombre de funcionalitats avançades i serveis de valor afegit, com per exemple, la capacitat per a gravar trucades, poder substituir una locució en temps real, activar un missatge de veu en qualsevol moment, etc …
Quins tipus de números puc contractar?
Pot contractar els següents tipus de numeració:

Numeració geogràfica (local, provincial, Internacional, etc …).
Numeració 900 o de cobrament a destinació.
Numeració 901 o de cost compartit.
Numeració 902 o de cost per a qui truca sense retribució per l’anomenat.
Numeració 905 o de tarificació addicional per trucada.
Numeració 80X o de tarifació addicional per minut.

Puc contractar números d’altres països?
Per descomptat, disposem de numeració en més de 70 països.
Quins tipus de numeració internacional puc contractar?
El tipus de numeració disponible a cada país depèn de la regulació de cada un dels estats. No tots els tipus de numeració són presents en tots els països, encara que sí en la majoria.
Quines funcionalitats estan incloses en la meva numeració?
Tots els nostres serveis de numeració inclouen un complet ventall de funcionalitats avançades de telefonia intel·ligent que permeten automatitzar processos, optimitzar recursos, minimitzar costos i maximitzar l’experiència dels usuaris.
Com contracto meu número a masvoz?
Pots sol·licitar la teva proposta econòmica posant-te en contacte amb nosaltres a través d’aquesta web.
Quant es triga a portar els meus números? ¿I quin preu té?
En la majoria dels casos, entre 3 i 5 dies laborables. En certs casos de numeració internacional pot arribar fins a 15 dies laborables. El servei de portabilitat és gratuït.
He de donar de baixa la numeració amb el meu proveïdor actual, un cop sol·licitada la portabilitat a masvoz?
No, el propi tràmit de la portabilitat implica de manera implícita la baixa amb l’operador donant de la numeració. No obstant això, ha de tenir en compte que aquest operador cursarà la baixa de tots els serveis vinculats a la numeració portada, incloent serveis d’accés a internet, TV, etc …
Per què estalvi diners amb la numeració masvoz?
Perquè gestionem la numeració al nivell de xarxa, de manera que s’estalvia els costos inherents al lloguer de les línies de veu dels proveïdors tradicionals.
Necessito tenir coneixements tècnics per activar el servei?
Els clients no necessiten tenir coneixements tècnics previs. Nosaltres ens encarreguem de tota la instal·lació, configuració, posada en marxa del servei i formació del client.
En cas que vulgui acabar el contracte, com em dono de baixa?
Si vols donar de baixa el servei, únicament ens ho has de comunicar per qualsevol dels canals descrits en el nostre contracte per a tal fi.