CONEIX-NOS > OPINIONS

Donem la paraula
als nostres clients

Més de 15 anys oferint solucions de telefonia intel·ligent per a milers de clients de totes les mides i sectors. Això és el que opinen de nosaltres.
 

Carlos de Albert - Vueling

Business Development Customer Experience

Gràcies a masvoz, Vueling ha optimitzat el seu servei d’atenció al client, automatitzant -lo en 8 idiomes mitjançant tecnologia de reconeixement proactiu i respostes personalitzades.
 
 

Nicolás Fernández de Cuevas - Motorflash

Director General

Amb masvoz hem desenvolupat una solució a mida que integra perfectament la telefonia en el nostre model d’intel·ligència de negoci, i és l’eina de referència en el nostre sector.
 
 

Arístides Figuera del Rosal - eShop Ventures

Responsable de Comunicació i Relacions Públiques

Per afrontar el nostre ràpid creixement necessitàvem una solució d’atenció telefònica flexible i escalable que ens permetés optimitzar els recursos del contact center.
 
 

Javier Rincón - Grupo Unísono

Chief Technology Officer

La numeració telefònica de masvoz ens aporta un important valor afegit: la constant capacitat d’adaptació a cada nou escenari i a les necessitats de cadascun dels nostres clients.
 
 

Flor Hernández - Servinform

Directora de Producció

El Cloud Contact Center de masvoz cobreix perfectament les nostres necessitats, i ens permet organitzar les campanyes dels nostres clients en molt poc temps, amb un resultat excel·lent.
 
 

Cósimo Polisena - Grupo Arnal

Coordinador del Departament de Desenvolupament de Negoci

La solució de masvoz ens ha permès unificar les comunicacions en totes les nostres seus d’una manera àgil i còmoda, així com millorar l’atenció telefònica als nostres clients.
 
 

Francesc Vallès - Barcelona Barber Shop

Soci

El núvol no té competència. Els avantatges que té a nivell funcional i operatiu són increïbles. T’oblides de l’ús de centraletes tradicionals i la qualitat de les trucades és excel·lent.
 
 

Olivier Lepoutre - Qualimetrie

Director general

El gran avantatge del contact center en el núvol de masvoz és l’escalabilitat i la possibilitat de deslocalització.
 
 

José Carlos Aguilar - Watium

Director comercial i de màrqueting

masvoz ens ha proporcionat una atenció ràpida, eficaç i propera. Els seus serveis en el núvol ens han permès estalviar en la nostra despesa en telefonia i satisfer les expectatives dels nostres clients i proveïdors.
 
 

David Gràcia - Grup Andilana

Director de màrqueting

Amb el sistema IVR de reserva automàtica de masvoz hem aconseguit un 15% més de reserves a través del canal telefònic. I sense personal atenent aquestes trucades. Tot el sistema és automàtic.
 

Més informació

CLIENTS

Referències de tots els sectors.