SOLUCIÓ DE TELEFONIA PER CONTACT CENTERS
Solució integral de comunicacions per atenció a clients

Comunicacions pels call centers d'avui

Tot el que el teu centre d’atenció a clients necessita per oferir la millor experiència als teus usuaris, mantenint els costos sota control. Una completa solució de telefonia per contact centers. Numeració especialitzada per call centers, juntament amb eines professionals per atenció a clients, i l’accessibilitat d’una plataforma de telefonia ‘cloud’. Una solució completa pels call centers que busquenn la màxima qualitat de servei, i no volen renunciar a l’estalvi i la flexibilitat.

Numeració especialitzada per call centers

Tots els tipus de numeració telefònica que necessita el teu call center, amb funcionalitats avançades de telefonia intel·ligent.

Eines per centres d'atenció a clients

Tot el que li demanes a un sistema de comunicacions corporatiu complet i eficaç, amb la flexibilitat dels serveis al núvol.

La solució per encarar els reptes dels contact centers d’avui

 
1

Globalització

2

Mobilitat

3

Multicanalitat

4

Integracions

5

Flexibilitat

 
 
Globalización - Telefonía para contact centers y atención a clientes - masvoz

Clients i usuaris a tot el món

Avui el mercat és el món. El teu contact center necessita eines de comunicacions que eliminen les barreres amb els seus clients i usuaris internacionals.

  • Numeració especialitzada internacional
  • Servei Click&Talk

 
 
Movilidad - Telefonía para contact centers y atención a clientes - masvoz

Consumidors que contacten des de qualsevol lloc

Els dispositius mòbils han transformat la forma en què vivim. La solució masvoz de telefonia per contact centers dóna resposta a la creixent mobilitat del teu target:

  • Servicio Click to Call
  • Servicio 2-Way SMS
  • Terminal webphone per agents

 
 
Multicanalidad- Telefonía para contact centers y atención a clientes - masvoz

Múltiples canals i dispositius per contactar

Els teus clients contacten amb el teu contact center des del dispositiu que estiguin usant en cada moment, y des del canal més còmode. Els teus agents i supervisors també necessiten llibertat d’acció:

  • Servei Click&Talk
  • Tauler de control al núvol

 
 
Integraciones- Telefonía para contact centers y atención a clientes - masvoz

Informació sincronitzada amb sistemes com CRM

Amb la solució masvoz de telefonia per contact centers, aprofites la teva informació telefònica integrant fàcilment el teu contact center amb d’altres aplicatius -CRM, ERP, analítica web-:

  • Call-tracking amb Click&Talk
  • Integració via API

 
 
Flexibilidad - Telefonía para contact centers y atención a clientes - masvoz

Capacitat d'adaptació a un món en canvi constant

La solució per contact centers de masvoz s’adapta al teu creixement, i et permet dimensionar campanyes puntuals sense riscos.

  • Sense límit d’agents
  • Afegeix o treu agents en temps real
  • Paga només pel que uses
  • Sense necessitat de comprar equipaments