Si vols formar part del nostre projecte, la teva il·lusió i el teu talent són el que busquem. A masvoz trobaràs un equip jove i compromès amb la nostra missió, els nostres clients i els nostres valors. Benvingut al nostre món.

Responsable comercial de grans comptes

Meaningful human contact makes life magic!

Masvoz és una companyia que afegeix valor als seus clients i creu en el creixement professional de les persones. Vols coneixèr-nos?

El nostre equip està format per especialistes de desenvolupament, cloud i comunicacions de veu i vídeo en temps real. Gràcies a ells i elles desenvolupem i oferim serveis de telecomunicacions per a empreses posant a disposició dels nostres clients una cartera completa de tecnologies i productes (Comunicacions Unificades, Serveis de col·laboració, Serveis d’integració de telefonia allotjada al núvol, Serveis d’instal·lació, Centraleta Virtual, Serveis SIP Trunk).

Formem part d’Enreach, un grup de companyies europees unides per un impuls constant per donar suport a la transformació empresarial amb innovació en TIC flexible i confiable. Confiem en el lideratge col·lectiu i construïm el nostre projecte sobre ciments com la proximitat, flexibilitat, respecte i innovació.

Volem que ens acompanyis en aquest procés de creixement i integració incorporant-te al nostre equip d’experts i expertes a la nostra oficina de Barcelona.

Com?

Desenvolupant, com a figura estratègica a l’àrea comercial, les següents funcions:
  • Prospecció, investigació i detecció de nous possibles clients.
  • Identificar noves oportunitats de vendes, necessitats de clients potencials i aportar solucions.
  • Presentar els serveis de la Companyia de manera efectiva i realitzar demostracions de producte a clients potencials.
  • Preparar i exposar la proposta econòmica i realitzar el seu seguiment fins el tancament.
  • Tancar operacions de venda generades per tu mateix o per l’equip de Desenvolupament de Mercat.
  • Participar en esdeveniments i preparar presentacions, webinars I similars.

Què esperem de tu?

  • Que tinguis un perfil Hunter, amb habilitat per a la captació i el tancament.
  • Experiència en venda consultiva de serveis de Telecomunicacions, concretament en solucions de Contact Center.
  • Comunicació eficaç, capacitat per adaptar el teu discurs a diferents perfils d’interlocució.
  • Habilitat per establir relacions, seràs la persona que representarà a masvoz en webinars i esdeveniments.
  • Proactivitat, entusiasme, resiliència i capacitat de planificació.
  • Aptituds pel treball en equip, capacitat d’aprenentatge i orientació al client i a resultats.
  • Alt nivell d’anglès.
Valorarem que aportis però no serà imprescindible:
  • Formació en Enginyeria en Telecomunicacions o Informàtica.
  • Alt nivell de català.

Què pots esperar tu de masvoz?

  • Un equip que potencia i valora les persones que el formen mitjançant la innovació i la millora continuada per seguir creixent junts com portem fent-ho des de fa gairebé 20 anys.
  • Un projecte estable, amb contractació Indefinida i retribucions a la carta, mitjançant tiquet restaurant, transport, guarderia i assegurança mèdica.
  • Horari flexible amb jornada intensiva divendres. A més, pots afegir una altra jornada intensiva més a la setmana.
  • Teletreball de dos a tres dies a la setmana.
  • Oficines cèntriques i modernes, lluminoses, sense parets o despatxos que separin els diversos rols o departaments, amb espai de relax. Vols veure-les?
  • Un pla de carrera a mida, amb formacions focalitzades en les teves àrees de millora i altres especialitzades en productes i serveis de masvoz. També tindràs accés a cursos online de Tecnologia. Tu esculls en què, quan i com formar-te!
  • Activitats al llarg de l’any: team building, coaching i molt més! Un exemple? El nostre Challenge day! Un dia al mes dedicat a resoldre en equip una necessitat real mitjançant investigació i consens entre tots.
Tu també pots ser #impulser Envia'ns el teu C.V.

Responsable de producte

Meaningful human contact makes life magic!

Masvoz és una companyia que afegeix valor als seus clients i creu en el creixement professional de les persones. Vols coneixèr-nos?

El nostre equip està format per especialistes de desenvolupament, cloud i comunicacions de veu i vídeo en temps real. Gràcies a ells i elles desenvolupem i oferim serveis de telecomunicacions per a empreses posant a disposició dels nostres clients una cartera completa de tecnologies i productes (Comunicacions Unificades, Serveis de col·laboració, Serveis d’integració de telefonia allotjada al núvol, Serveis d’instal·lació, Centraleta Virtual, Serveis SIP Trunk).

Formem part d’Enreach, un grup de companyies europees unides per un impuls constant per donar suport a la transformació empresarial amb innovació en TIC flexible i confiable. Confiem en el lideratge col·lectiu i construïm el nostre projecte sobre ciments com la proximitat, flexibilitat, respecte i innovació.

Volem que ens acompanyis en aquest procés de creixement i integració incorporant-te al nostre equip d’experts i expertes a la nostra oficina de Barcelona.

Com?

  • Impulsant les prioritats del full de ruta treballant amb clients, proveïdors i equips involucrats.
  • Creant casos de negoci per a nous productes i serveis.
  • Treballant juntament amb els equips de Disseny i Enginyeria per definir solucions tècniques complexes i convertir-les en característiques de productes i escalables i confiables en cartera de productes.
  • Donant suport als esforços de vendes i màrqueting, inclòs l’anàlisi competitiu, la documentació de productes i les tasques de gestió de màrqueting de productes.
  • Mantenint comunicació constant i reportant l’estat del desenvolupament del producte a les parts interessades i a l’equip de lideratge.
  • Participant en el llançament de nous productes i serveis.
  • Garantint el correcte funcionament del producte.

Què esperem de tu?

  • Que hagis finalitzat estudis en Telecomunicacions (o disciplines similars).
  • Que hagis exercit el rol de Product Manager en un sector digital (telecomunicacions / IT) durant almenys dos anys.
  • Que siguis una persona implicada, comunicativa i apassionada pel treball en equip.
  • Que puguis comunicar-te en anglès a nivell professional: formem part d’un grup internacional i volem que aportis la teva visió a l’equip.

Què pots esperar tu de masvoz?

  • Un equip que potencia i valora les persones que el formen mitjançant la innovació i la millora continuada per seguir creixent junts com portem fent-ho des de fa gairebé 20 anys.
  • Un projecte estable, amb contractació Indefinida i retribucions a la carta, mitjançant tiquet restaurant, transport, guarderia i assegurança mèdica.
  • Horari flexible amb jornada intensiva divendres. A més, pots afegir una altra jornada intensiva més a la setmana.
  • Teletreball de dos a tres dies a la setmana.
  • Oficines cèntriques i modernes, lluminoses, sense parets o despatxos que separin els diversos rols o departaments, amb espai de relax. Vols veure-les?
  • Un pla de carrera a mida, amb formacions focalitzades en les teves àrees de millora i altres especialitzades en productes i serveis de masvoz. També tindràs accés a cursos online de Tecnologia. Tu esculls en què, quan i com formar-te!
  • Activitats al llarg de l’any: team building, coaching i molt més! Un exemple? El nostre Challenge day! Un dia al mes dedicat a resoldre en equip una necessitat real mitjançant investigació i consens entre tots.
Tu també pots ser #impulser Envia'ns el teu C.V.

Executiu/va de comptes

Meaningful human contact makes life magic!

Masvoz és una companyia que afegeix valor als seus clients i creu en el creixement professional de les persones. Vols coneixèr-nos?

El nostre equip està format per especialistes de desenvolupament, cloud i comunicacions de veu i vídeo en temps real. Gràcies a ells i elles desenvolupem i oferim serveis de telecomunicacions per a empreses posant a disposició dels nostres clients una cartera completa de tecnologies i productes (Comunicacions Unificades, Serveis de col·laboració, Serveis d’integració de telefonia allotjada al núvol, Serveis d’instal·lació, Centraleta Virtual, Serveis SIP Trunk).

Formem part d’Enreach, un grup de companyies europees unides per un impuls constant per donar suport a la transformació empresarial amb innovació en TIC flexible i confiable. Confiem en el lideratge col·lectiu i construïm el nostre projecte sobre ciments com la proximitat, flexibilitat, respecte i innovació.

Volem que ens acompanyis en aquest procés de creixement i integració incorporant-te al nostre equip d’experts i expertes a la nostra oficina de Barcelona.

Com?

  • Generant leads a través de contacte telefònic, email, networking o social media.
  • Identificant necessitats de clients potencials.
  • Participant en la definició de la proposta de servei.
  • Liderant la negociació amb el client i el tancament de leads generats.
  • Garantint un seguiment efectiu durant tot el procés.
  • Mantenint reunions setmanals, mensuals i seguiment de KPI.
  • Gestionant proactivament la cartera de clients assignats.

Què esperem de tu?

  • Que aportis experiència prèvia en vendes B2B o consultoria a empreses (mínima de 2 anys). Valorarem especialment col·laboracions en empreses de call center.
  • Que demostris passió per les vendes i els reptes.
  • Que tinguis una alta motivació per l’assoliment d’objectius.
  • Habilitats de comunicació efectiva persuasiva tant oral com escrita.
  • Que tinguis interès per l’aprenentatge del portfoli de serveis tecnològics.
  • Que siguis un/a jugador/a d’equip.
  • Que puguis comunicar-te en anglès. Formem part d’un grup internacional i ens encantaria que aportessis el teu punt de vista.

Què pots esperar tu de masvoz?

  • Un equip que potencia i valora les persones que el formen mitjançant la innovació i la millora continuada per seguir creixent junts com portem fent-ho des de fa gairebé 20 anys.
  • Un projecte estable, amb contractació Indefinida i retribucions a la carta, mitjançant tiquet restaurant, transport, guarderia i assegurança mèdica.
  • Horari flexible amb jornada intensiva divendres. A més, pots afegir una altra jornada intensiva més a la setmana.
  • Teletreball de dos a tres dies a la setmana.
  • Oficines cèntriques i modernes, lluminoses, sense parets o despatxos que separin els diversos rols o departaments, amb espai de relax. Vols veure-les?
  • Un pla de carrera a mida, amb formacions focalitzades en les teves àrees de millora i altres especialitzades en productes i serveis de masvoz. També tindràs accés a cursos online de Tecnologia. Tu esculls en què, quan i com formar-te!
  • Activitats al llarg de l’any: team building, coaching i molt més! Un exemple? El nostre Challenge day! Un dia al mes dedicat a resoldre en equip una necessitat real mitjançant investigació i consens entre tots.
Tu també pots ser #impulser Envia'ns el teu C.V.

Tècnic/a de Linux y VoIP

Meaningful human contact makes life magic!

Masvoz és una companyia que afegeix valor als seus clients i creu en el creixement professional de les persones. Vols coneixèr-nos?

El nostre equip està format per especialistes de desenvolupament, cloud i comunicacions de veu i vídeo en temps real. Gràcies a ells i elles desenvolupem i oferim serveis de telecomunicacions per a empreses posant a disposició dels nostres clients una cartera completa de tecnologies i productes (Comunicacions Unificades, Serveis de col·laboració, Serveis d’integració de telefonia allotjada al núvol, Serveis d’instal·lació, Centraleta Virtual, Serveis SIP Trunk).

Formem part d’Enreach, un grup de companyies europees unides per un impuls constant per donar suport a la transformació empresarial amb innovació en TIC flexible i confiable. Confiem en el lideratge col·lectiu i construïm el nostre projecte sobre ciments com la proximitat, flexibilitat, respecte i innovació.

Volem que ens acompanyis en aquest procés de creixement i integració incorporant-te al nostre equip d’experts i expertes a la nostra oficina de Barcelona.

Com?

A curt termini (el teu primer any):
  • Donaràs suport de tercer nivell: gestió d’incidències de plataforma dels diferents serveis, restabliment del servei, realització d’informes de les incidències.
  • Elaboraràs propostes de millora.
  • Participaràs en la planificació i execució de projectes tecnològics.
  • Documentació de processos, projectes i procediments interns.
  • Administraràs les diverses plataformes IT de la companyia: sistemes, xarxes, bases de dades, back-ups, seguretat.
  • Realitzaràs guàrdies i intervencions preventives i correctives.
  • Treballaràs en un entorn multicultural amb projectes creuats entre empreses del grup.
A llarg termini: seràs un dels nostres referents en VoIP. (Per poder complir amb aquesta missió obtindràs un pla de formació que et permetrà adquirir el coneixement necessari).
  • Administraràs la plataforma multi-tenant de masvoz sobre la qual oferim els nostres serveis estrella de Cloud Contact Center, Centraleta Virtual i IVR.
  • Participaràs en l’evolució i manteniment de la plataforma de VoIP i webRTC basada en Asterisk PBX i Kamailio SIP Proxy sobre Linux.
  • Aportaràs solucions de contact center en un entorn de cloud híbrid.
  • Participació en la concepció de projectes en un equip multidisciplinari: desenvolupadors, DevOps, sysadmins, seguretat i VoIP.
  • Reforçaràs a l’equip, per torns, en el suport de plataforma 24×7.

Què esperem de tu?

  • Que siguis una persona acostumada a treballar en equip, amb alta capacitat d’organització, amb orientació al client, comunicativa i resolutiva.
  • Que aportis una experiència mínima 3 anys com Administrador de Sistemes Linux, exercint llocs de Suport amb realització de guàrdies.
  • Que aportis coneixements o experiència en SIP, Asterisk I WebRTC.
  • Que vulguis enfocar la teva carrera professional cap al futur de les comunicacions VoIP i WebRTC.
Valorarem experiència i/o coneixements en:
  • Virtualització.
  • Disseny i administració de Xarxes.
  • Administració dels servidors web i d’aplicacions (Tomcat, Apache, JBoss).
  • Arquitectures d’alta disponibilitat / clúster.
  • Eines de monitorització (OpenNMS, Nagios, Cacti).
  • Back-up i Disaster Recovery.
  • Xarxes d’emmagatzematge SAN / iSCSI.
  • Solucions en Cloud Públic (AWS, Google Cloud o Azure).
  • Firewalls, VPNs, traffic-shapping I VLANS.
  • Que puguis comunicar-te en anglès. Formem part d’un grup internacional i ens encantaria que aportessis el teu punt de vista.

Què pots esperar tu de masvoz?

  • Un equip que potencia i valora les persones que el formen mitjançant la innovació i la millora continuada per seguir creixent junts com portem fent-ho des de fa gairebé 20 anys.
  • Un projecte estable, amb contractació Indefinida i retribucions a la carta, mitjançant tiquet restaurant, transport, guarderia i assegurança mèdica.
  • Horari flexible amb jornada intensiva divendres. A més, pots afegir una altra jornada intensiva més a la setmana.
  • Teletreball de dos a tres dies a la setmana.
  • Oficines cèntriques i modernes, lluminoses, sense parets o despatxos que separin els diversos rols o departaments, amb espai de relax. Vols veure-les?
  • Un pla de carrera a mida, amb formacions focalitzades en les teves àrees de millora i altres especialitzades en productes i serveis de masvoz. També tindràs accés a cursos online de Tecnologia. Tu esculls en què, quan i com formar-te!
  • Activitats al llarg de l’any: team building, coaching i molt més! Un exemple? El nostre Challenge day! Un dia al mes dedicat a resoldre en equip una necessitat real mitjançant investigació i consens entre tots.
Tu també pots ser #impulser Envia'ns el teu C.V.

Tècnic/a de suport VoIP

Meaningful human contact makes life magic!

Masvoz és una companyia que afegeix valor als seus clients i creu en el creixement professional de les persones. Vols coneixèr-nos?

El nostre equip està format per especialistes de desenvolupament, cloud i comunicacions de veu i vídeo en temps real. Gràcies a ells i elles desenvolupem i oferim serveis de telecomunicacions per a empreses posant a disposició dels nostres clients una cartera completa de tecnologies i productes (Comunicacions Unificades, Serveis de col·laboració, Serveis d’integració de telefonia allotjada al núvol, Serveis d’instal·lació, Centraleta Virtual, Serveis SIP Trunk).

Formem part d’Enreach, un grup de companyies europees unides per un impuls constant per donar suport a la transformació empresarial amb innovació en TIC flexible i confiable. Confiem en el lideratge col·lectiu i construïm el nostre projecte sobre ciments com la proximitat, flexibilitat, respecte i innovació.

Volem que ens acompanyis en aquest procés de creixement i integració incorporant-te al nostre equip d’experts i expertes a la nostra oficina de Barcelona.

Com?

En el teu dia a dia, formant part de l’equip d’operacions, seràs responsable de:
  • Garantir el correcte funcionament dels serveis, principalment Cloud Contact Center, Centraleta Virtual i serveis IVR, que masvoz ofereix als seus clients.
  • Dur a terme l’apertura, gestió i resolució d’incidències als SLAs establerts.
  • Documentar les incidències.
  • Participar en la posta en marxa de projectes de VoIP sobre la infraestructura de xarxa del client. Si és necessari, hauràs de replantejar i recomanar canvis a aplicar en la xarxa del client pel correcte funcionament dels nostres serveis.
  • Dur a terme intervencions preventives I correctives.
  • Realitzar guàrdies, després d’uns mesos d’aprenentatge.

Què esperem de tu?

  • Que siguis una persona acostumada a treballar en equip, amb alta capacitat d’organització, amb orientació al client, comunicativa i resolutiva.
  • Que aportis una experiència mínima de dos anys en les funcions descrites, exercint llocs de Suport amb realització de guàrdies.
  • Experiència en gestió de sistemes VoIP, PBX.
  • Nocions de BBDD, SQL i Linux.
  • Experiència demostrable en VoIP.
  • Valorable estudis en Enginyeria de Telecomunicacions o similar.
  • Nivell alt d’anglès.

Què pots esperar tu de masvoz?

  • Un equip que potencia i valora les persones que el formen mitjançant la innovació i la millora continuada per seguir creixent junts com portem fent-ho des de fa gairebé 20 anys.
  • Un projecte estable, amb contractació Indefinida i retribucions a la carta, mitjançant tiquet restaurant, transport, guarderia i assegurança mèdica.
  • Horari flexible amb jornada intensiva divendres. A més, pots afegir una altra jornada intensiva més a la setmana.
  • Teletreball de dos a tres dies a la setmana.
  • Oficines cèntriques i modernes, lluminoses, sense parets o despatxos que separin els diversos rols o departaments, amb espai de relax. Vols veure-les?
  • Un pla de carrera a mida, amb formacions focalitzades en les teves àrees de millora i altres especialitzades en productes i serveis de masvoz. També tindràs accés a cursos online de Tecnologia. Tu esculls en què, quan i com formar-te!
  • Activitats al llarg de l’any: team building, coaching i molt més! Un exemple? El nostre Challenge day! Un dia al mes dedicat a resoldre en equip una necessitat real mitjançant investigació i consens entre tots.
Tu també pots ser #impulser Envia'ns el teu C.V.

Administrador/a de sistemes Linux

Meaningful human contact makes life magic!

Masvoz és una companyia que afegeix valor als seus clients i creu en el creixement professional de les persones. Vols coneixèr-nos?

El nostre equip està format per especialistes de desenvolupament, cloud i comunicacions de veu i vídeo en temps real. Gràcies a ells i elles desenvolupem i oferim serveis de telecomunicacions per a empreses posant a disposició dels nostres clients una cartera completa de tecnologies i productes (Comunicacions Unificades, Serveis de col·laboració, Serveis d’integració de telefonia allotjada al núvol, Serveis d’instal·lació, Centraleta Virtual, Serveis SIP Trunk).

Formem part d’Enreach, un grup de companyies europees unides per un impuls constant per donar suport a la transformació empresarial amb innovació en TIC flexible i confiable. Confiem en el lideratge col·lectiu i construïm el nostre projecte sobre ciments com la proximitat, flexibilitat, respecte i innovació.

Volem que ens acompanyis en aquest procés de creixement i integració incorporant-te al nostre equip d’experts i expertes a la nostra oficina de Barcelona.

Com?

En dependència del responsable del departament de sistemes, les teves principals responsabilitats seran:
  • Administració de les diverses plataformes IT de la companyia: sistemes, xarxes, bases de dades, còpies de seguretat, seguretat.
  • Participació en la planificació i execució de projectes tecnològics.
  • Documentació de processos, projectes i procediments interns.
  • Suport de tercer nivell: gestió d’incidències de plataforma dels diferents serveis, restabliment del servei, realització d’informes de les incidències.
  • Elaboració de propostes de millora.
  • Realització de guàrdies i intervencions preventives i correctives.

Què esperem de tu?

Que puguis demostrar experiència i / o coneixements en:
  • Virtualització.
  • Disseny i administració de Xarxes.
  • Administració dels servidors web i d’aplicacions (Tomcat, Apache, JBoss).
  • Seguretat IT.
  • Arquitectures d’alta disponibilitat / clúster.
  • Eines de monitorització (OpenNMS, Nagios, Cacti).
  • Backup i Disaster Recovery.
  • Xarxes d’emmagatzematge SAN / iSCSI.
  • Amb experiència i / o coneixements en telefonia VeuIP, Bases de Dades.
  • Plataformes Laas (AWS, Google Cloud, MS Azure).
  • Processos DevOps.
  • Que aportis experiència en Administració de sistemes Linux.
  • Que siguis una persona apassionada per les noves tecnologies i el treball en equip, amb iniciativa, comunicativa, resolutiva i orientada a resultats.
  • Valorarem que aportis experiència i / o coneixements en organitzacions de sector de la telefonia.

Què pots esperar tu de masvoz?

  • Un equip que potencia i valora les persones que el formen mitjançant la innovació i la millora continuada per seguir creixent junts com portem fent-ho des de fa gairebé 20 anys.
  • Un projecte estable, amb contractació Indefinida i retribucions a la carta, mitjançant tiquet restaurant, transport, guarderia i assegurança mèdica.
  • Horari flexible amb jornada intensiva divendres. A més, pots afegir una altra jornada intensiva més a la setmana.
  • Teletreball de dos a tres dies a la setmana.
  • Oficines cèntriques i modernes, lluminoses, sense parets o despatxos que separin els diversos rols o departaments, amb espai de relax. Vols veure-les?
  • Un pla de carrera a mida, amb formacions focalitzades en les teves àrees de millora i altres especialitzades en productes i serveis de masvoz. També tindràs accés a cursos online de Tecnologia. Tu esculls en què, quan i com formar-te!
  • Activitats al llarg de l’any: team building, coaching i molt més! Un exemple? El nostre Challenge day! Un dia al mes dedicat a resoldre en equip una necessitat real mitjançant investigació i consens entre tots.
Tu també pots ser #impulser Envia'ns el teu C.V.