Provisions Technician
Actualment ens trobem en ple creixement i ampliant el nostre equip d'[email protected]
Concretament, per a les nostres oficines situades en zona cèntrica de Barcelona, cerquem a un/a Provisions Technician perquè formi part del nostre equip d'Operacions.
Quin serà el teu dia a dia?
- Gestió d’altes:
- Anàlisi i revisió de la documentació corresponent a la gestió d’alta.
- Registre de l’alta de servei.
- Registre del contracte.
- Comunicar al client de l’alta cursada i mesurar la seva satisfacció amb el procés.
- Gestió de portabilitats a favor i en contra:
- Anàlisi i revisió de la documentació corresponent a la gestió de la portabilitat.
- Cursar la portabilitat.
- Validació del correcte funcionament de la portabilitat realitzada.
- Posada en marxa dels serveis contractats:
- Planificació i seguiment de la instal·lació.
- Mesurar la satisfacció del client amb el procés.
- Gestió de baixes:
- Anàlisi i revisió de la documentació corresponent a la gestió de la baixa.
- Registrar la baixa de servei.
- Mesurar la satisfacció del client amb el procés.
- Canvis de titular:
- Anàlisi i revisió de la documentació corresponent al canvi de titular.
- Registrar el canvi de titular
- Comunicar al client del canvi i mesurar la seva satisfacció amb el procés.
Què esperem de tu?
- Que siguis una persona acostumada a treballar en equip, dinàmica, amb alta capacitat d’organització i establir prioritats, resolutiva, proactiva, orientada a resultats i amb vocació de servei al client.
- Serà necessari que aportacions una experiència mínima de 3 anys realitzant funcions descrites.
- Nivell d’Excel avançat.
- Nivell avançat d’inglés.
Qué podem oferir-te?
- Incorporar-te al nostre equip que potencia i valora a les persones que el formen mitjançant la innovació i la millora contínua per seguir creixent junts com portem fent-ho des de fa 18 anys.
- Contractació Indefinida amb salari (Fix+Variable) amb retribució flexible mitjançant tiquet restaurant, transport, guarderia i assegurança mèdica.
- Horari flexible amb jornada intensiva els divendres. A més a més, pots afegir una altra jornada intensiva més a la setmana.
- Possibilitat de Teletreballar disposant de totes les eines corporatives necessàries quan la situació sanitària ho recomani.
- Oficines cèntriques i modernes, lluminoses amb espai de relax amb cadires de braços i sofàs per a les teves migdiades o lectures, tele i sistema d’àudio per a les nostres celebracions i esdeveniments de cinema i sèries.
- Disposaràs del teu propi pla de carrera a mida amb formacions focalitzades en les teves àrees de millora i altres especialitzades en productes i serveis de masvoz. A més a més, tindràs accés a cursos online de Tecnologia. Tu esculls en què, quan i com formar-te!
Dóna el següent pas i aplica ara! Envia'ns el teu C.V.
Digital Marketing Analyst & CRO
Actualment ens trobem en ple creixement i ampliant el nostre equip d'[email protected]
Concretament, per a les nostres oficines situades en zona cèntrica de Barcelona, busquem
a un/a Digital Marketing Analyst & CRO que formarà part del nostre equip de
màrqueting.
Quin serà el teu dia a dia?
- Unificació d'eines de mesurament i d'usabilitat de tota l'àrea digital, mitjançant la implementació avançada de Google Analytics, que facilitin les dades necessàries per a prendre les decisions.
- Integració de totes les eines del full stack de Google amb Analytics (DCM, DBM, DS).
- Control i implementació de tags mitjançant gestors d'etiquetes (Tealium / Google Tag Manager).
- Creació de reports automatitzats per a donar seguiment als OKRs digitals i cobrir les diferents necessitats analítiques de totes les àrees, que proporcionin a l'equip insights accionables per a millorar les campanyes i la conversió.
- Anàlisis específiques de navegació i de comportament a través d'eines analítiques i d'optimització (mapes de calor, scroll maps, anàlisi de funnels, enquestes, etc.).
- Implementació d'una estratègia de CRO (Conversion Rate Optimization) a través d'una metodologia clara i definida.
- Explotació de models d'atribució i optimització d'audiències.
- Suport a totes les disciplines digitals a fi d'aconseguir un mesurament òptim de cadascuna d'elles i aconseguir al seu torn una visió unificada.
- Realitzar un seguiment de les campanyes, avaluar el seu èxit i identificar com contribueixen al flux de vendes per a assegurar-se que estan oferint un ROI adequat.
- Mesurament del retorn de la inversió i dels models d'atribució en línia i offline.
- Analitzar el comportament del lector final, les converses, els customer journeys, els embuts de navegació / conversió i l'atribució multicanal per a l'optimització i activació de campanyes.
Què esperem de tu?
- Mínim 2 anys d'experiència en anàlisi de dades idealment en empreses B2B.
- Coneixements d'estadística aplicada a la publicitat i l'analítica digital.
- Experiència en l'ús de les eines de visualització de dades (Power BI, consultes SQL…).
- Experiència unint i analitzant conjuntament informació de diferents fonts de dades.
- Experiència amb Google Analytics i Google Tag Manager.
- Coneixement dels KPI’s principals en campanyes de màrqueting (Impressions, CTR,CPC, CPA, etc). Capacitat per a poder establir KPIS, mesurar performance i optimitzar campanyes vinculant resultats a la venda.
- Elevades capacitats analítiques, elevada orientació comercial, orientació a client i a resultats.
- Capacitat de definir prioritats i de balancejar les tasques del dia a dia amb el desenvolupament de projectes a llarg termini.
- Alt nivell d'Inglés.
- Ús avançat d'Excel.
Qué podem oferir-te?
- Incorporar-te al nostre equip que potencia i valora a les persones que el formen mitjançant la innovació i la millora contínua per seguir creixent junts com portem fent-ho des de fa 18 anys.
- Contractació Indefinida amb salari (Fix+Variable) amb retribució flexible mitjançant tiquet restaurant, transport, guarderia i assegurança mèdica.
- Horari flexible amb jornada intensiva els divendres. A més a més, pots afegir una altra jornada intensiva més a la setmana.
- Possibilitat de Teletreballar disposant de totes les eines corporatives necessàries quan la situació sanitària ho recomani.
- Oficines cèntriques i modernes, lluminoses amb espai de relax amb cadires de braços i sofàs per a les teves migdiades o lectures, tele i sistema d’àudio per a les nostres celebracions i esdeveniments de cinema i sèries.
- Disposaràs del teu propi pla de carrera a mida amb formacions focalitzades en les teves àrees de millora i altres especialitzades en productes i serveis de masvoz. A més a més, tindràs accés a cursos online de Tecnologia. Tu esculls en què, quan i com formar-te!
Dóna el següent pas i aplica ara! Envia'ns el teu C.V.
Java Developer
Actualment en masvoz, ens trobem en ple creixement i ampliant el nostre expert equip
format per especialistes de desenvolupament, cloud i comunicacions de veu i vídeo en
temps real.
Concretament, per a les nostres oficines situades en la zona cèntrica de Barcelona,
cerquem a un/a Java Developer perquè formi part del nostre equip i ens ajudi en el
desenvolupament del nostre propi producte i eines.
La teva contribució serà en arquitectures de microserveis, tant en noves funcionalitats com
migració del nostre stack tecnològic. Amb els reptes que impliquen les comunicacions en
temps real de veu, vídeo i xat; com són el temps de resposta, la disponibilitat, la tolerància a
falles, la seguretat de les comunicacions i el multicloud. En un equip on totes les idees
aportades s'uneixen per a construir una idea millor.
Quin serà el teu dia a dia?
- Participar en l'anàlisi i desenvolupament de noves funcionalitats, amb autonomia per a investigar i aplicar les solucions i metodologies més adequades.
- Aportar idees i suggeriments de millora en les decisions de migració de les aplicacions actuals a l'arquitectura de microserveis.
- Comunicació activa amb l'àrea de producte i el departament d'enginyeria de clients per a proposar millores en les definicions.
Què esperem de tu?
- Que t'apassionin les noves tecnologies, investigar, aportar, debatre i sumar en equip.
- Que tinguis ganes d'aprendre i créixer professionalment.
- També serà imprescindible que aportacions un mínim de 2 anys d'experiència en la implementació d'aplicacions amb:
- – Java 8+.
- – Spring.
- – JPA/*Hibernate.
- – MySQL / SQL.
Valorarem que aportis experiència / coneixements en:
- Pràctiques de Clean Code, TDD, Continous refactoring, Continuous Integration.
- Entorns Àgils (Scrum / Kanban).
- Arquitectures de microserveis.
- Tecnologies com:
- – Spring Boot / Spring Cloud
- – AWS / Google Cloud
- – Docker
Qué podem oferir-te?
- Incorporar-te al nostre equip que potencia i valora a les persones que el formen mitjançant la innovació i la millora contínua per seguir creixent junts com portem fent-ho des de fa 18 anys.
- Contractació Indefinida amb salari (Fix+Variable) amb retribució flexible mitjançant tiquet restaurant, transport, guarderia i assegurança mèdica.
- Horari flexible amb jornada intensiva els divendres. A més a més, pots afegir una altra jornada intensiva més a la setmana.
- Possibilitat de Teletreballar disposant de totes les eines corporatives necessàries quan la situació sanitària ho recomani.
- Oficines cèntriques i modernes, lluminoses amb espai de relax amb cadires de braços i sofàs per a les teves migdiades o lectures, tele i sistema d’àudio per a les nostres celebracions i esdeveniments de cinema i sèries.
- Disposaràs del teu propi pla de carrera a mida amb formacions focalitzades en les teves àrees de millora i altres especialitzades en productes i serveis de masvoz. A més a més, tindràs accés a cursos online de Tecnologia. Tu esculls en què, quan i com formar-te!
- Activitats al llarg de l’any a nivell de de team building, coaching, mindfulness i molt més! Un exemple? El nostre Challenge day! Un dia al mes dedicat a resoldre en equip una necessitat real mitjançant recerca i consens entre tots.
Dóna el següent pas i aplica ara! Envia'ns el teu C.V.
Linux & VoIP Technician
Actualment en masvoz, ens trobem en ple creixement i ampliant el nostre expert equip
format per especialistes de desenvolupament, cloud i comunicacions de veu i vídeo en
temps real.
Concretament, per a les nostres oficines ubicades a la zona cèntrica de Barcelona, busquem a un/a Té[email protected] VoIP o un/a Linux SysAdmin amb interès a aprendre i créixer com a Tècnic VoIP, perquè formi part del nostre equip de Tecnologia.
Quin serà el teu dia a dia?
- A curt termini (el teu primer any):
- Administraràs les diverses plataformes IT de la companyia: sistemes, xarxes, bases de dades, còpies de seguretat, seguretat.
- Participaràs en la planificació i execució de projectes tecnològics.
- Documentació de processos, projectes i procediments interns.
- Donaràs suport de tercer nivell: gestió d'incidències de plataforma dels diferents serveis, restabliment del servei, realització d'informes de les incidències.
- Elaboraràs propostes de millora.
- Realitzaràs guàrdies i intervencions preventives i correctives.
- A llarg termini: seràs un dels nostres referents en VoIP. (Per a poder complir amb aquesta missió obtindràs un pla de formació que et permetrà adquirir el coneixement necessari)
- Administraràs la plataforma multi-*tenant de masvoz sobre la qual oferim els nostres serveis estrella de Cloud Contact Center, Centraleta Virtual i IVR:
- Evolució i manteniment de la plataforma de VoIP i webRTC basada en Asterisk PBX i Kamailio SIP Proxy sobre Linux.
- Aportar solucions de contact center en un entorn de cloud híbrid.
- Participació en la concepció de projectes en un equip multidisciplinari: desenvolupadors, devops, sysadmins, seguretat i VoIP.
- Reforçar a l'equip, per torns, el suport de plataforma 24×7.
Què esperem de tu?
- Que siguis una persona acostumada a treballar en equip, amb alta capacitat d'organització, amb orientació a client, comunicativa i resolutiva.
- Que aportacions una experiència mínima d'1 any en les funcions descrites exercint posats de Suport amb realització de guàrdies.
- Experiència en xarxes, es valoraran certificacions CCNA.
- Experiència en gestió de sistemes VoIP, PBX, Asterisk, Kamailio.
- Nocions de BBDD i Linux.
- Formació en Enginyeria de Telecomunicacions.
- Alt nivell d'anglès.
- Que aportis una experiència mínima 3 anys com a Administrador de Sistemes Linux, exercint posats de Suport amb realització de guàrdies.
- Que vulguis enfocar la teva carrera professional cap al futur de les comunicacions VoIP i WebRTC.
- Anglès nivell intermedi.
- Valorarem experiència i/o coneixements en:
- Virtualització.
- Disseny i administració de Xarxes.
- Administració dels servidors web i d'aplicacions (Tomcat, Apatxe, JBoss).
- Arquitectures d'alta disponibilitat/clúster.
- Eines de monitoratge (OpenNMS, Nagios, Cacti).
- Còpia de seguretat i Disaster Recovery.
- Xarxes d'emmagatzematge SANT/ iSCSI.
- Solucions en Cloud Público (AWS, Google Cloud o Azure).
- Firewalls, VPNs, traffic-*shapping i VLANS.
Qué podem oferir-te?
- Incorporar-te al nostre equip que potencia i valora a les persones que el formen mitjançant la innovació i la millora contínua per seguir creixent junts com portem fent-ho des de fa 18 anys.
- Contractació Indefinida amb salari (Fix+Variable) amb retribució flexible mitjançant tiquet restaurant, transport, guarderia i assegurança mèdica.
- Horari flexible amb jornada intensiva els divendres. A més a més, pots afegir una altra jornada intensiva més a la setmana.
- Possibilitat de Teletreballar disposant de totes les eines corporatives necessàries quan la situació sanitària ho recomani.
- Oficines cèntriques i modernes, lluminoses amb espai de relax amb cadires de braços i sofàs per a les teves migdiades o lectures, tele i sistema d’àudio per a les nostres celebracions i esdeveniments de cinema i sèries.
- Disposaràs del teu propi pla de carrera a mida amb formacions focalitzades en les teves àrees de millora i altres especialitzades en productes i serveis de masvoz. A més a més, tindràs accés a cursos online de Tecnologia. Tu esculls en què, quan i com formar-te!
- Activitats al llarg de l’any a nivell de de team building, coaching, mindfulness i molt més! Un exemple? El nostre Challenge day! Un dia al mes dedicat a resoldre en equip una necessitat real mitjançant recerca i consens entre tots.
Dóna el següent pas i aplica ara! Envia'ns el teu C.V.
VoIP Technical Support
Actualment en masvoz, ens trobem en ple creixement i ampliant el nostre expert equip
format per especialistes de desenvolupament, cloud i comunicacions de veu i vídeo en
temps real.
Concretament, per a les nostres oficines situades en la zona cèntrica de Barcelona,
cerquem a un/a Tècnic/a de Suport VoIP perquè formi part del nostre equip d'Operacions.
Quin serà el teu dia a dia?
- Garantir el correcte funcionament dels serveis, principalment Cloud Contact Center, Centraleta Virtual i serveis IVR, que masvoz ofereix als seus clients:
- Gestió d'incidències tècniques de clients dels serveis de masvoz.
- Dur a terme l'obertura, gestió i resolució d'incidències en els SLAs establerts.
- Documentació d'incidències.
- Posades en marxa de projectes de VoIP sobre la infraestructura de xarxa del client, replantejos i recomanacions sobre els canvis a aplicar en la seva xarxa per al correcte funcionament dels nostres serveis.
- Intervencions en clients preventives i correctives.
- Realitzar guàrdies, després d'uns mesos d'aprenentatge.
- Oferir suport tècnic intern als companys de masvoz:
- Suport sobre les diverses plataformes de IT de la companyia: eines internes, xarxes: encaminador, firewall, switches, VPNs, VLANs.
- Altes de les noves incorporacions i baixes: PCs, telèfons, accés a les eines o Administració i millora contínua dels processos sobre el CRM de la companyia: Microsoft Dynamics.
Què esperem de tu?
- Que siguis una persona acostumada a treballar en equip, amb alta capacitat d'organització, amb orientació a client, comunicativa i resolutiva.
- Que aportacions una experiència mínima d'1 any en les funcions descrites exercint posats de Suport amb realització de guàrdies.
- Experiència en xarxes, es valoraran certificacions CCNA.
- Experiència en gestió de sistemes VoIP, PBX, Asterisk, Kamailio.
- Nocions de BBDD i Linux.
- Formació en Enginyeria de Telecomunicacions.
- Alt nivell d'anglès.
Qué podem oferir-te?
- Incorporar-te al nostre equip que potencia i valora a les persones que el formen mitjançant la innovació i la millora contínua per seguir creixent junts com portem fent-ho des de fa 17 anys.
- Contractació Indefinida amb salari (Fix+Variable) amb retribució flexible mitjançant tiquet restaurant, transport, guarderia i assegurança mèdica.
- Horari flexible amb jornada intensiva els divendres. A més a més, pots afegir una altra jornada intensiva més a la setmana.
- Possibilitat de Teletreballar disposant de totes les eines corporatives necessàries quan la situació sanitària ho recomani.
- Oficines cèntriques i modernes, lluminoses amb espai de relax amb cadires de braços i sofàs per a les teves migdiades o lectures, tele i sistema d’àudio per a les nostres celebracions i esdeveniments de cinema i sèries.
- Disposaràs del teu propi pla de carrera a mida amb formacions focalitzades en les teves àrees de millora i altres especialitzades en productes i serveis de masvoz. A més a més, tindràs accés a cursos online de Tecnologia. Tu esculls en què, quan i com formar-te!
- Activitats al llarg de l’any a nivell de team building, coaching, mindfulness i molt més!
Dóna el següent pas i aplica ara! Envia'ns el teu C.V.
Key Account Executive
Actualment ens trobem en ple creixement i ampliant el nostre equip d'experts.
Concretament, per a les nostres oficines situades en zona cèntrica de Barcelona, cerquem a
un/a Key Account Executive. Formaràs part de l'equip Comercial i contribuiràs en la
generació i tancament d'oportunitats de venda. La teva missió serà donar a conèixer la
tecnologia, serveis i el valor afegit que ofereixen els nostres productes amb la finalitat de
descobrir les necessitats de clients potencials.
Quin serà el teu dia a dia?
- Prospecció, recerca i detecció de nous possibles clients.
- Identificar noves oportunitats de vendes, necessitats de clients potencials i aportar solucions.
- Presentar els serveis de la Companyia de manera efectiva i realitzar demostracions de producte a clients potencials.
- Preparar i exposar la proposta econòmica i realitzar el seu seguiment fins al tancament.
- Tancar operacions de venda generades per tu mateix o per l'equip de Desenvolupament de Mercat.
- Participar en esdeveniments i preparar presentacions, webinar i similars.
Què esperem de tu?
- Que tinguis un perfil Hunter, amb habilitat per a la captació i el tancament.
- Experiència en venda consultiva de serveis de Telecomunicacions, concretament en solucions de Contact Center.
- Comunicació eficaç, capacitat per a adaptar el teu discurs a diferents perfils d'interlocució.
- Habilitat per a establir relacions, seràs la persona que representarà a masvoz en webinars i esdeveniments.
- Proactivitat, entusiasme, resiliència i capacitat de planificació.
- Aptituds per al treball en equip, capacitat d'aprenentatge i orientació al client i a resultats.
- Alt nivell d'Anglès i Català
Qué podem oferir-te?
- Incorporar-te al nostre equip que potencia i valora a les persones que el formen mitjançant la innovació i la millora contínua per seguir creixent junts com portem fent-ho des de fa 17 anys.
- Contractació Indefinida amb salari (Fix+Variable) amb retribució flexible mitjançant tiquet restaurant, transport, guarderia i assegurança mèdica.
- Horari flexible amb jornada intensiva els divendres. A més a més, pots afegir una altra jornada intensiva més a la setmana.
- Possibilitat de Teletreballar disposant de totes les eines corporatives necessàries quan la situació sanitària ho recomani.
- Oficines cèntriques i modernes, lluminoses amb espai de relax amb cadires de braços i sofàs per a les teves migdiades o lectures, tele i sistema d’àudio per a les nostres celebracions i esdeveniments de cinema i sèries.
- Disposaràs del teu propi pla de carrera a mida amb formacions focalitzades en les teves àrees de millora i altres especialitzades en productes i serveis de masvoz. A més a més, tindràs accés a cursos online. Tu esculls en què, quan i com formar-te!
Dóna el següent pas i aplica ara! Envia'ns el teu C.V.
Account Executive
Actualment ens trobem en ple creixement i ampliant el nostre equip d'[email protected]
Concretament, per a les nostres oficines situades en zona cèntrica de Barcelona, busquem
a un/a Account Executive.
Formaràs part de l'equip Comercial i contribuiràs en la generació i tancament d'oportunitats
de venda. La teva missió serà donar a conèixer la tecnologia, serveis i el valor afegit que
ofereixen els nostres productes amb la finalitat de descobrir les necessitats de clients
potencials.
Quin serà el teu dia a dia?
- Atenció de leads i tancament d'oportunitats generades.
- Identificar necessitats de clients potencials i aportar solucions.
- Definició del projecte adequat a cada client.
- Negociació amb client i tancament d'oportunitats.
- Seguiment durant tot el procés.
- Vendes 2.0: tot el procés serà via telefònica, videocalls… etc.
- Col·laborar amb el teu equip i l'equip de màrqueting en la cerca de la millora contínua. Ets creatiu? Volem escoltar les teves idees i propostes!
- Reunions setmanals, mensuals i seguiment de KPI’s.
- Gestió cartera.
Què esperem de tu?
- Tens 3 o més anys d’experiència prèvia en vendes B2B o consultoria?
- T'apassionen les vendes i els reptes? (en el nostre equip no et faltaran)
- T'agrada l'aprenentatge constant?
- Penses que tens una habilitat especial per a comunicar-te, influir, generar confiança i a més projectes una actitud positiva ?
- Et consideres un/a jugador/a d'equip?
- Comptes amb un alt nivell de Català i Inglés?
Si totes les teves respostes han estat afirmatives.... A què esperes?
- Tenim el repte i el equip perfecte per a tu!
Qué podem oferir-te?
- Incorporar-te al nostre equip que potencia i valora a les persones que el formen mitjançant la innovació i la millora contínua per seguir creixent junts com portem fent-ho des de fa 17 anys.
- Contractació Indefinida amb salari (Fix+Variable) amb retribució flexible mitjançant tiquet restaurant, transport, guarderia i assegurança mèdica.
- Horari flexible amb jornada intensiva els divendres. A més a més, pots afegir una altra jornada intensiva més a la setmana.
- Oficines cèntriques i modernes, lluminoses amb espai de relax amb cadires de braços i sofàs per a les teves migdiades o lectures, tele i sistema d’àudio per a les nostres celebracions i esdeveniments de cinema i sèries.
- Disposaràs del teu propi pla de carrera a mida amb formacions focalitzades en les teves àrees de millora i altres especialitzades en productes i serveis de masvoz. A més a més, tindràs accés a cursos online de Tecnologia. Tu esculls en què, quan i com formar-te!